Aplike çalışması fiskos örtü ve patchwork yastık.


This slideshow requires JavaScript.

Dantel tülün üzerine , hazırladığım kağıt kalıpları koyarak kestim.Kırkyama yapar gibi masanın ortasına şekil vererek elde diktim ,son ucu kapatmadan içteki kağıdı çektim.Kalan ucuda diktim.Masanın kenarlarınada dantel den diktim.Hepsi elde oldu.Kadife üzerine dantel çok kayıyor.
Dantel tülün üzerine  hazırladığım kağıt kalıpları koyarak kestim.Kırkyama yapar gibi,ya da aplike çalışmasıda denebilir. Masa örtüsünün üzerinde  şekil vererek elde diktim ,son ucu kapatmadan içteki kağıdı çektim.Kalan açık  ucunuda diktim.Masanın kenarlarına da kalan yeşil danteli diktim.Hepsi elde oldu.Kadife üzerine dantel çok kayıyor.Sandelyedeki yastıklarım kırkyama(patchwork)çalışmasıdır.İlk defa patchwork’ ü bu kırlentler de tafta kumaşlardan denedim.2012 NİN EN SON FAVORi işim ise,http://sibelincicekleri.wordpress.com/2012/02/13/sekerlik-kolyelerine-ne-dersiniz/

Bu yazı Dikiş, El sanatları, kırkyama içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Aplike çalışması fiskos örtü ve patchwork yastık. için 2 cevap

  1. Banu dedi ki:

    Örtü çoook şık, tekniği çok pratik, hemen arşivime ekledim, teşekkürler….

Bir Cevap Yazın

