İğne oyası, gelincik ve laleli cam tepsim.


This slideshow requires JavaScript.

Bitmişini en kısa sürede yayınlayacağım.Tık,tık lütfen,http://sibelincicekleri.wordpress.com/2012/02/13/sekerlik-kolyelerine-ne-

http://sibelincicekleri.wordpress.com/konusan-cicekler-sayfasi-2/

dersiniz/

Bu yazı El sanatları, iğne oyası çiçek, nakış, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İğne oyası, gelincik ve laleli cam tepsim. için 18 cevap

  1. nalanguler dedi ki:

    merakla bekliyoruzzz

  2. colette60 dedi ki:

    Harikaaa!!! Bu kadar mı zarif olur ? Bitmiş halini merakla bekliyorum. Sevgiler…

  3. colette60 dedi ki:

    Sibel hanım ayırt etmek o kadar zor ki … Galiba yasemin ve ortanca diğerlerine fark atıyor :) Sevgiler…

    • * dedi ki:

      Yaka iğnesi olarak yasemin çiçeğini yapabilirim,denemedim ama netten araştırayım. Nergis çiçeğini denemiştim onuda çıkartırım diyorum…Manto ve cekette kullanacağınız bir yaka iğnesi çalışayım ve de burda yayınlayayım .Mektup zarfında yollamak isterim.Ben arkadaşlara hatıra olsun diye veriyorum..Artık blok arkadaşlarımı sıraya koydum.Hani bayanlar çiçeksiz kalmasın diye.

  4. hatice yazıcı dedi ki:

    ellerinize sağlık bu haliyle bile tablo gibi bitmişi ise muhteşem olacak. sevgiler

    • * dedi ki:

      Sevgili Hatice çok teşekkür ederim.Gelmişken lütfen söyle,en sevdiğin favori çiçek ismini?Sakın unutma gerçekten bekliyorum,rengide dahil .Hoşca kal.

  5. Banu dedi ki:

    Sibelciiim, senin bu iğne oyaların var ya, bayılıyorum onlara, hem harika işliyorsun, hem harika tasarımlar çıkarıyorsun ortaya, ellerine sağlık:)
    Kajuya ayakkabı mı alacaksın, tutarmı ayağında? Tutmazsa, her dışarıdan geldiğinde elinde bez olsun, yat de ve ayaklarını sil, Bıdık alıştı, elimde bez görürse hemen yatıyor sırtüstü :))

    • * dedi ki:

      Sevgili Banu,iltifatların için çok çok teşekkürler.Ben, ustalar gibi olamam ama bu sözler,bu beğeniler, benim daha çok iyi tasarımlar çıkarmamı sağlar.Birde çiçeklere bakıp tebessüm ettirebiliyorsam bu bana yeter.
      . Banu’m internette gördüğüm kadarıyla güzel ayakkabılar var da hiç yakından elime alıp bakmadım.Zaten sabunlu bezi hazırlıyorum antrede bırakıyorum,hani bizim çocuklar üşenmesin diye.Kajum çok akıllandı ,bekle ve oturu gayet kolay yaptırıyoruz..İçeri kaçayım diye bir derdi yok.Tasması çıkana kadar bekliyor.Ama senin Bıdık da çok enteresan haniiiii,sırt üstü yatıyor ha.Çok güldüm.Peki; benimkini de banyoda, bildiğin çocuk gibi yıkanıyor ve bol köpük LİFLİYOOOOOOruz ,hiç gıkı çıkmıyor bayılıyor yıkanmaya.Seninki?((:

  6. canpelin dedi ki:

    sibel hanim merhabalar sitenizi uzu zamandir takip ediyorum gercekten güzel isler yapiyosunuz gelincikli tepsinizin bu hali bile cok güzel bitmisini düsünemiyorum tepsilerin ebetlrini kaca kac isliyosunuz ve ne tür kumas kullaniyorsunuz lütefn belirtirseniz sevinirim ben de yapmayi düsünüyorum ama boyutlarini bilemedigim icin yapmadim henüz simdiden tesekkürler

    • * dedi ki:

      Canpelin çok teşekkürler ve de hoşgeldin canım.İnanki tam santimlerini hatırlamıyorum.İki yıl evvel İsmek ‘de hocayla ayarladık kumaşları.Kabaca söylersem,ben 1 m FAY kumaş almıştım nerdeyse 8 parça tepsilik çıktı.FAYı bende ilk defa denemiştim ve çok beğendim.Kasnakta işlerkende ezilme olmuyor diğer ipek ketenler gibi.Tavsiye ederim,ucuzda bir kumaş. Kasnakdaki işleme iplerimde Brezilya makaradan olan ipler,bunlarda çok uygun fiyatta..Benim tepsiler 6 dan fazla çay tabağı alıyor.Aslında bu günlerde küçük kahve tepsisi yapmak geliyor içimden de pek zamanım olmuyor.Asıl tepsi çerçevesi biraz pahalıya çıkıyor.Başlayınca çok zevk alacağını umuyorum.,gerçekten sıkılmadan yaptığım amatör işlerim bunlar.Beni izlediğin için tekrar teşekkürler.Desenleride Yumak dı sanırım o dergide bulabilirsin.Orada dahada güzelleri var.Hoşca kal.

  7. canpelin dedi ki:

    cevap yazdiginiz icin bende size tesekkür ederim, ama benim su anda dergilere ulasmam biraz imkansiz cünkü yurt disinda yasiyorum desenleride paylasirsaniz sevinirim yada bana maille yollayabilirmisiniz ?ilgilendiginiz icin tesekkürler…

    • * dedi ki:

      Ah…Canpelin nasıl üzüldüm bir bilsen,yurtdışında olduğunu bilmiyordum.Canım ya bana biraz vakit ver Kadıköye indiğimde sana iki dergi yumakdan alayım yollayayım.Bendeki desenlerin hepsi kağıttalar.Onları foto ile çeksem nasıl yollarım bilemiyorum.Yani fotodan nasıl çıkar hiç fikrim yok.Ben hocanın desenlerini kağıda çıkarmıştım,onlar duruyor.İş yollamakta.Ama kitap yollamak bana daha kolay gelir.Bir yolunu bulup halledicem. çok öptüm seni …

  8. canpelin dedi ki:

    cok tesekkür ederim ilgilendiginiz icin, beni cok sevindirdiniz gercekten ….

  9. Aktuelmoda dedi ki:

    Harika olmuş,o kadar özenli ve güzel ki ellerinize sağlık…Sevgiler…

  10. nusret dedi ki:

    gercekten super hanim efendi benim mail adressim idiz_nuss@hotmail.com kendim bruksel dantel sekterundeyim belcikada

Bir Cevap Yazın

