çin iğnesi masa örtüm


İlk ve son yapmış olduğum çin iğnesi işlerim.Elimde çok uzun süre kalan bir iş olarak asla daha yapmam.Kursta başladım,bir yılda anca bitirdim.Nakıştan az çok anlayan ben bu işte pes dedim.     Doldur ,doldur  kapatması bitmeyen bir iş.Bir kere başlamış oldum ama sürüne sürüne bitirdim.Hiç üremiyor,çiçekler iplikle zor kapanıyor.Anlıyacağınız çok vakit alan,sabır isteyen bir iş.Zevkli olmaya çok zevkli ama benim gibi aceleci birine göre hiç değilmiş,en sonunda anladım da kurtulamadım .Mecbur bitirdim ,kızıma çeyiz olarak kaldırdım.Bu tip işlerin saklanması  da çok özen istiyor.Ben kartondan işlemenin eni kadar rulo yaptım,ona sarıyorum.Yani katlamıyorum.Sardığım ruloyuda bohçanın içine koyup kapatıyorum.Dolapta da dikine koyuyorum.Böyle işlemelerin çift   camlı  sehpalarda  kullanılması gerek,Gerçekten yapılması  zor ve uğraştırıcı.Dedim ya ben pes ettim.

Bu yazı El sanatları, nakış içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

çin iğnesi masa örtüm için 4 cevap

  1. nuran dedi ki:

    sibel hanım elinize,zevkinize sağlık bayıldım çin iğnesi örtünüze.maşaallah.bende bu tarz işlerle uğraşıyorum,gerçektende sabır,sevgi ve emek isteyen ir sanattır el nakışı.size kolay gelsin.sevgiler

    • * dedi ki:

      Sevgili Nuran hanım beğendiğiniz için çok teşekkür ederim.Sabır ve emek vermeyince gerçekten ortaya güzel bir şey çıkmıyor.Sizin çalışmaları da merak ettim.Uğramanıza sevindim.Tekrar beklerim.Siz de hoşca kalın.

  2. mavi sofra dedi ki:

    bambaşka çok güzel:)

  3. * dedi ki:

    Sevilay’cım teşekkürler.Gerçek isminle yazacağım artık.Sevilay isminde ki harfler ,ahenkli.Nerden çıktı şimdi bu abla deme.Bir yazıda okumuştum.Bir sessiz bir sesli harfler sıralı geliyor.Sibel ‘de öyle geliyor.Demek ki hayatımız renkli geçecek.Gülme,güldüğünü görüyorum. Öptüm.

Bir Cevap Yazın

