İğne oyası küpe çiçeği.


Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

İğne oyasında , gelincik çiçeği denememden sonra ,küpe çiçeği denemem oldu.Hatta söylemiştim,bakalım bu küpe çiçeği  izlenimi, gelinciği geçecek mi merak ediyorum diye.Sağolsunlar ,yorum yazmasalar da küpe çiçeğim rekor derecede izlenmiş.Ben küpe çiçeğini oldu bitti severdim,gördüm ki herkez seviyormuş.Bu küpelinin rengârenk çeşitleri olduğundan,önce ki yazım da bahsetmişdim.İşte farklı renkte 3 tane daha küpeli yaptım.Çiçek resimleri sitesinde bulup,çokca seyretdim.Canlısı elime geçmedi.Büyük mağzalarda bu çiçek satılır sanırım.Ama benim yolum düşmedi.Elimde çok naylon ip olduğu için ip sorunum olmadı.Sanırım renkleri tutturdum.Bu renklerle ilk denemem.İkinciler daha da güzel olacağından eminim.Farkındamısınız,benim iğnelerim kalıp gibi ,tek düze değil.Ustaların ki gibi yapmıyorum.Onların ki sanki tornadan çıkmış gibi geliyor.İstesem de,zorlasam da kalıp gibi 2 tane yapsam,biliyorum ki sonra dan sıkılacağım.Bu da benim iğne oyalarım,ne yapayım?Bakalım,bunları da şimdiden merak ediyorum, önce ki küpeliyi  unutturacak mı?Derken,çok fena tutuldu bu iğne oyası küpe çiçeklerim.Teşekkürler,burayı ziyaret eden misafirlerime……

Bu yazı El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İğne oyası küpe çiçeği. için 5 cevap

  1. mavi sofra dedi ki:

    ellerin dert görmesin ablacım resmen çiçekleri konuşturmuşsun:)

    • * dedi ki:

      Soğol bir tanem.Mantona takarsan rengini söyle,istediğin renkten yapayım.Benim deve tüyü mantoma güzel kahverengi tonlardan küçük bir çiçek yapmıştım.Vallahi takıyorum.Bu sene çok modaymış.Çeketlerede takıyorum.Annemin yazlık ceketlerine de burdayken hep çiçek kondurdum.Annen de istedi rengi söylesin ,onada göndereyim.Adresini,postahaneye yaz.Gerçek diyorum,beni oyalama yolla adresi.Öptüm.

  2. mavi sofra dedi ki:

    oyy kurban olurum ya gözlerim doldu senin kıymetli ellerinden öpüyorum ablacım demen bile bana yeter bana cevap vermen bile bana en güzel hediye

    • * dedi ki:

      Aşkolsun Sevilay,yoksa ceketlerine takmak mı istemiyorsun?Tamam sen mailime adresini yolla,bulüzlerine takarsın.Çiçeklerimi sevmedin mi yoksa?Ben sana değil,annene yollıyacağım.Küçücük şeyler,zarfın içinde bile gelir.

    • * dedi ki:

      Ayrıca iyi olmana çok sevindim.Yorgunluktan bünyen zayıf düştü.Bilmezmiyim o yorgunluğu…..

Bir Cevap Yazın

