BENİM CİCİ KUŞUM.


Öyle üzgünüm ki kendimi zor tutuyorum.Her yerde gözüm onu arıyor.Nasıl bize alışmıştı,nasıl bizde ona alışmıştık anlatamam.Hangi odaya gitsem hemen ismini çağırmam yeterdi.Mutfakta bile omuzumda durur birlikte iş yapardık.Tam bir yıl olmuştu eve geleli.Dün bize öyle bir, 1 Nisan şakası yaptı ki…..Biliyorum daha geri gelmiyecek.

Tek üzüntüm ,keşke pencereden uçup gitseydi de uçtu gitti deseydik.Ama öyle olmadı….Evimize iki aylık yavru köpek almıştık.Nerdeyse bir buçuk aydır bakıyoruz.Evcek hepimiz onuda çok seviyorduk.Ama dünden sonra sevgim azaldı.Mavişimi dün sabah kafesten çıkarmıştım ki bende mutfağa girip yemek hazırlığı yapıyordum.Oğlumun  dalgınlığından bir an köpek salona kaçmış.İşte bütün olanlar o bir saniyede olmuş.Maviş perde ucuyla oynamayı pek severdi ,yere inmiş oynarken, bizim köpek bir hamlede  kapmış.Her şey bir saniyede olmuş.Onu ağzında kafasını koparmış bir şekilde hunharca  yerken oğlumun çığlığıyla mutfaktan çıktım.Bakamadım,inanamadım kahroldum.Arkadaşım gitmişti artık.Ne çok sevmişim meğer onu.Nasıl arıyorum bir bilseniz.Yüreğimden parça koptu…..Kış geceleri  kafesini odama alırdım,salon daha serin olur diye.Nasıl itina ederdim.Ceryanda bile bırakmazdım.Elimde ne yesem onunla paylaşırdım.Hepimiz öyleydik.En çok söylediği kelime BENİM CİCİ KUŞUM du.İşte o cici kuşuma bakamadım,kollayamadım. Hep onu arayacağım.Belki onun gibi bir kuşumuz daha olmayacak.

Kızımın cici kuşuydu.Akşam eve geldiğinde söylemek zorunda kaldık.Önce uçtu dedik.Ben onu sokaklarda ararım deyince, hunharca başına gelenleri anlatmak zorunda kaldık oğlumla birlikte.İşte  ne olduysa ipler o zaman koptu.Kızım üzülmesin diye kafese aynı renkte kuş almayı düşündük,onuda yapamadık. Keşke yapsamıydık?Bilemiyorum hiç bir şey.Kızım şu an çok kötü durumda.Benim çoçuğumu öldürdünüz diyor.Benim bir avuç mutluluğum, enerjimdi diyor.Ben ona her gece iyi geceler demeden yatmazdım diyor.İşten gelincede kafeste sıkıca tutar öper öperdi……. Dün ağzına bir lokma yemek bile koymadı.Çok ağladı.Sabahleyin gözleri kocaman  şişmişti.Durumunu nasıl düzelteceğim,bilemiyorum.Çoçuk değilki kandırayım,oyalıyayım.Başka bir şeyle ikna edeyim.Benim onunla iletişimimiz vardı diyor.

Ne yapacağımı şaşırdım.Hiç bu yaşıma kadar böyle bir kuş sevgisi yaşamamıştım.İşin en can alıcı yanı evdeki oğlumun köpeğini görmek istemiyor.Ben onu gördükçe mavişi göreceğim diyor.Oğlumda bende köpeğimizi atamayız.Kaldım iki çocuğun arasında.Çocuk dediysemde kız 23,oğlan 24.    Hele köpek sevgisi,arkadaşlığı bende çoçukluktan var. Yavruya nasıl kıyabilirim.Soğuk barakalara nasıl yollayabilirim.Kızım benden yana ol anne diyor.Oğlum köpeğimi kurtar anne diyor.Bende keşke ANNE olmasaydım diyorum.Aklımın tutulduğu an işte.Kaldım iki hrçın dere arasında.

Bu yazı Genel içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

BENİM CİCİ KUŞUM. için 6 cevap

  1. nihan aksu dedi ki:

    sibel teyzeciğim inanın okadar üzüldüm ki anlatamam,hatta tunc bana söylediğinde 1 nisan şakası yapıyor zannettim ama öyle değilmiş…mavişe hepimiz cok alışmıştık,ama kaju sonucta bi köpek,ne yaptığının farkında değil ki.ona da kızamazsın çünkü anlayamaz.gerçekten zor bi durum ama yapacak bişey yok ne yazık ki.zor olsada zamanla alışıcaz,siz canınızı sıkmayın sakın.görüşmek üzere sibel teyzecim,hoşçakalın…

    • * dedi ki:

      Nihan’cım çok etkilendik.Nasıl arıyoruz bir bilsen.Hepizin morali bozuldu.Meğer eve can katıyormuş da haberimiz yokmuş.Çağla daha kajuyu görmek istemiyor.Zamanla alışacağız herhalde.Sağol canım.

  2. mavisofra dedi ki:

    merhablar ablacım nasılsın üzülerek okudum yazdıklarını sanki canından bir parça kopmuş gibi ama allahta onları öyle yaratmış ..çok üzüldüm ya gerçekten uçup gitseydi bu kadar dokunmaz dı insana ama yapacak bişey yok sizlere birşey olmasın…

    • * dedi ki:

      Sağol ablacım,gerçekten çok üzüldüm.Meğer evde uçarken müthiş canlılık veriyormuş da o gidince ev sesziz kaldı.Çağla da birazcık toparladı.Neyseki Kajuyu eline almıyor ama gitsin demeyi bıraktı.Aslında o da köpeği çok seviyorda, bakalım zaman herşeyi unutturur.Hayvan sevmenin en kötü yanı işte bizi terketmeleri.Sevmeyen bu duygunun ne feci olduğunu anlamaz.Öptüm sağol.

  3. colette60 dedi ki:

    Sizi buldum.Olayı bir kez daha okuyunca aynı şeyleri hissettim ama olayların biraz yatışması sevindirici.Ben hep buralardayım ne zaman ihtiyacınız olursa bir” tık! ”uzağınızdayım.Sevgiler…

    • * dedi ki:

      Çok sevindim geldiğinize.Gerçekten keşkülü okuduktan sonra öyle rahatlamıştım ki…Kuşta sevdiğimizdi,kajuda sevdiğimiz.Olan olmuştu istemeden.Zaman her şeyi bir şekil çözüyor.Ben zaten sizi okuduğum gün sayfama eklemiştim.Bilgisayarda çok yeniyim,profili düzeltemiyorum.Malum, çocukların işi var.Bundan sonra görüşmek dileğiyle.Hoşca kalın.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s