İğne oyası çiçekli takı kutuları ve iğne yastıkları.


 

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

          Müthiş kopyacıyım.10 Marifetten  arkadaşın gösterdiği yabancı siteden aldım.Oradaki tamamen minyatürdü. Hiç değil benimkisi hem kolyeleri hemde yüzükleri ayrı koyma amaçlı oldu.Tafta, saten ve beyaz ince kumaşla çalıştım.İçlerine metre işi elyafı kullandım.Alt kasa için pizza kutusunu  denedim.Püskülleri aynı boyda tutmak için  kartona sararak iğne oyası tekniğini kullanarak sıkıştırdım.İlk başta krem renkli ipi kullanarak püsküllerini kurtçuk yaptım.Fakat bordoda pek sıcak durmadı.Kahveli kumaşa daha çok yakışır sanırım.Ben yinede dikmeden resimleri çektim fikir olsun diye.Evdeki fazla çiçeklerimdende içlerine serpiştirdim.Bloğumdaki adımada uygun oldu böylece. Bunlara baktıkça keşke küçükken, böyle bebek yatağım olsaydı da ne güzel evcilik oynardım diyede düşünmeden edemedim. Bu yaptıklarımada kızım el koydu zaten.

Evdeki malzemelerden.
Bu yazı Dantel, Dikiş, El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İğne oyası çiçekli takı kutuları ve iğne yastıkları. için 10 cevap

  1. mavisofra dedi ki:

    ayyyyyyyyyy inanmıyorum sana ben böyle bir yazı hatırlamıyorum sibelimm bu dehşet güzel olmuş ya:D kim paylaşmıştı hatırlıyormusun

    • * dedi ki:

      Sevilay, ablandan kaçmaz böylesi mincirik şeyler.Tuttuklarıma tam bakmadım ama kopyesini almıştım.Sanırım justhink olabilir.Geçen hafta bakmıştım.10 MArifete sık giremiyorum geç bağlanıyor.İyisindir inşallah,çok öptüm.İyi geceler.

  2. banu dedi ki:

    Saraylara layık olmuş, ellerine, zevkine sağlık, kopya çekmek öyle kolay iş değil, uygulamanın böylesine başarılısına alkış tutarım ben🙂

    • * dedi ki:

      Banum çok teşekkürler.Vallahi eskiden bir dantelden başka bir şey bilmezdim.Bu internet benim gözümü açtı.Meğer ne çok bilmediklerim varmış diyorum.İğne çiçekleride resimlere bakarak çıkarabiliyorum.Bu yaştan sonra ha bire öğreniyoruz.Beğendiğine çok sevindim,sen dedikten sonra olmuş demektir.

  3. nalan güler dedi ki:

    Vay ki vayyy,ağzım açık kaldı be sibelim .Ellerine aklına kopyacılığına sağlık.3 ay İstanbulda kalıp da niye yüzyüze gelmedik diye hayıflandım.
    Öptüm seni

    • * dedi ki:

      Nalan hanım siz mi ben mi?Nasıl üzüldüm bende.Keşke Kadıköy ya da Beşiktaş’ta bile buluşup bir gemi turu bile yapardık.İnşallah bir daha ki sefere iki saat de olsa ne yapıp ne edip buluşalım.Sizde çok sağolun,çok teşekkür ederim.

  4. acemihobici dedi ki:

    vaaaaaay, süper olmuş canım ellerine sağlık:)))

  5. sibelküçük dedi ki:

    Merhaba hayatım.Teşekkür ederim.Trabzon’dan yazıyorum.Oğlumun nişanı için geldik.Hayırlısıyla yarın akşam nişanımız var.Çok öptüm,sağlıcakla kal.

Bir Cevap Yazın

