Bir yıl ve 61


         Ben bu 61 ya da  16 dan gerçekten kurtulamıyorum. Bu kısmı daha sonra anlatayım.Bir ara blog yazmayı bırakayım dedim.Her gün yazamıyorum,resimleri çekiyorum hala küçültemiyorum,sayfalara önceki yaptıklarımdan ekliyemiyorum.Hani şu küçük  küçük bunlarda ilginizi çeker diye resim  kareleri var ya  ona hiç aklım ermiyor.Çocuklarda meşgul.Anlıyacağınız bırakmakla bırakmamak arasındayım.Gelelim devam kararına,bloğu kızım 16 haziranda geçen yıl kurmuş bana.Bende yeni farkettim.Üzerinden tam bir yıl geçmiş,50 değil,80 değil,tam 61 bin tıklama olmuş hazirana kadar.Gerçekten ben şaşırdım.Çünkü benim hayatımda bu 61 ve tersi 16 lar çok yoğun bir şekilde geçer.Doğum 61,evlendiğim şehir ve koca 61,evlendiğim yıl 16,ilk çocuğumun doğumu 16, Ünüversiteye giriş 16……İşte bloğumun 61 e dayanmasıda bu yüzden ilginç geldi .

Bende devam diyerek hadi bir yıl daha dedim.Sizlere çok güzel  yeni resimler çektim,yeni yeni örnekler ve yeni yaka çiçekleri.O resimleri şu an gösteremem ,sevgili Nalan hanım ve sevgili Banu’nun  çiçekleri  yarın veya ertesi gün  ellerine geçtikten sonra, yeni çiçek modellerimi görebilirsiniz.Bende ilk kez çalıştım.Benim çok hoşuma gittiler,bakalım arkadaşlarım beğenecek mi?

Bu ara bizim evin haydutu Kaju  adet görüyor.Bu hastalığıyla beraber bir masum olduki sormayın.Artık küçük tuvaletede yapmıyor çişini tutuyor,dışarı çıkartmamız için kapıyı gösteriyor.Vallahi bu kadarına can kurban diyorum.Böyle gidersek eğer bir tek ayak silme işimiz kalıyor.Onuda ayakkabı alarak halledeceğim.Aslında deri ve kotdan yapmaya çalıştım da sokaklarda gezerken  tek tek bırakıp eve geldik.Tam bir fiyaskoydu ayakkabı denemem…..Herkeze mutlu sağlıklı bayramlar diliyorum.Hoşcakalın.Not:Bu yazıyı yazarken en önemlisini unuttum,Trabzon 61 Şampiyonlar ligine çıktı.Şimdi 61 tamamlandı sanırım.

 

Bu yazı Genel içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir yıl ve 61 için 11 cevap

  1. hatice yazıcı dedi ki:

    sevgili sibel sana bir link bırakacağım videoda nasıl yapacağın anlatılıyor resimlerini sağ tıkla dosyanda küçültebiliyorsun inanılmaz bir kolaylık. ben flickr ı da kullanıyorum ama bu daha kolay.
    http://webtv.hurriyet.com.tr/8/19034/0/1/resim-boyutlarini-tek-tiklamayla-kucultun.aspx

    sevgiler canım 61 yada 16 hep mutluluklar dolu olsun senin için:)

    • sevilay dedi ki:

      sibel ablacım bırakırsan hiç yüzünü göremiycez artık ama sana yorum bırakılmak öyle zorki ben mi beceremiyorum anlamadım ki

      • sevilay dedi ki:

        merakla bekliyorum yaptıklarını ve çokk öpüyorum ablam

      • * dedi ki:

        Çok teşekkürler Nilgün hanım.Kaju bu günlerde çok sevimli oldu.Aynı, çocuk gelirde başını dizimize dayar ya, inan başını okşıyalım diye öyle yapıyor.Bende sağlıklı mutlu bayramlar diliyorum.

      • * dedi ki:

        Sevgili Sevilay beni unuttun sandım,iyiki varsın canım.Bende seni öptüm.

      • * dedi ki:

        Sevilay benim blog iyi bir gözden geçecek sanırım.Hep şu Word prese kızıyorum zaten.Herkez de izlediklerinin canlı göstergesi var,bende olmuyor.Birde hangi ülkenin insanı girmiş o göstergeler varya o bile yok.Şimdi sevgili Hatice’nin verdiği linke gideyim,biraz uğraşayım.İnşallah ilerleme kaydederim.

    • * dedi ki:

      Sevgili Hatice, çok teşekkür ederim.Bana verdiğin linke hemen şimdi gidiyorum,bilgisayarı çökertmeden yaparsam büyük başarıdır.((:

  2. colette60 dedi ki:

    Nice 61 ‘ler olsun o halde🙂 Kaju’ya kocaman bir aferin ve genç kız olduğu için de alkışşşş !!! Size ve güzel ailenize de iyi bayramlar !

  3. nalanguler dedi ki:

    Sibelciğim,sakın yazmayı bırakma.Ben her şeyi sora sora öğrendim.Yapamadıklarımı dostlarım yaptı,yapmaya devam ediyorlar.
    Herkes her işte başarılı olamıyor ki…
    Bak biz senin gibi iğne oyaları yapabiliyor muyuz:)
    Cicilerin bana öyle sıkıntılı ve bunalımlı bir anımda ulaştı ki inamadım.Allahım lütfen güzel bir şey olsun diye ağlıyorken kapım çaldı inanır mısın?
    seni seviyorum.
    Eline sağlık. Tekrar teşekkürler.

    • * dedi ki:

      Nalan hanım gerçekten gözlerim yaşardı,bende çok memnun oldum biliyormusunuz .Aslında çiçek demetlerine layıksınız.Benim mimi çiçekler sizin içinizi açacak görün bakın.İnanın gönderirken bile ben heycan yaptım,ufak hediye,yoksa gereksiz bir şey mi oldu diye sordum durdum kendime.Bende sizi çok çok öpüyorum.Güzel dostluğumuz her daim kalsın.Sizlerden kopmıyayım diye bilgisayarı bırakmıyacağım.Ama bunun çaresine bir şekil bakacağım.Bizim burda halk eğitim var,bu yıl bilgisayar kursu açılırsa katılacağım.Hoşca kalın,kendinize iyi bakın.

      • sevilay dedi ki:

        ay bende duygulandım içtenlik böyle bişey ve bu sanal sayfaları gerçek yapıyor bence ikiniz de çok seviyorum iyki tanımışım

Bir Cevap Yazın

