İğne oyası, Yasemin çiçeği.


İlk defa çalıştım yasemini ancak, resimlerden bakarak bu kadar benzetebildim.Sevgili Nilgün hanımın en sevdiği çiçeklerden yasemini yapmaya çalıştım.Umarım beğenir.

           Mütevazi ve narin görünüşlü yaseminler sevimli çehreleri ile kendimizi daha iyi hissetmemizi sağlarlar. Yaseminlerle sembolleştirilen saflık, duruluk ve masumiyet duyguları sarıverir bizleri. Değerli kokusunu meltemlerle, esintilerle yeryüzüne yayan yasemin asırlardır aşıkların birbirlerine verdiği masum ama etkileyici bir hediye olmuştur. Kokusu ve güzelliği ile duyguları kelimelerden daha iyi anlatmıştır sonsuzluğu özleyen gönüllere.

Sevgili Nilgün hanım, güle güle kullanmanız dileklerimle.EVİMİ SEVİYORUM,Blog sahibi arkadaşım.http://evimiseviyorum-colette.blogspot.com/

https://sibelincicekleri.wordpress.com/2010/10/19/igne-oyasi-kupe-cicegi/Şekerlik kolyelerim burada—-https://sibelincicekleri.wordpress.com/igne-oyasi-ve-dantelden-sekerlik-kolyeleri/

Bu yazı Dantel, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İğne oyası, Yasemin çiçeği. için 2 cevap

  1. colette60 dedi ki:

    Sibel hanım ne söyleyeceğimi nereden başlayacağımı inanın bilemedim. Bir çiçek bu kadar narin bu kadar güzel mi işlenir ? O kadar güzel işlemişsiniz ki yasemin dalında görse kıskanıp solar … Binlerce kez ellerinize emeğinize sağlık ! Benim için ,beni düşünerek yapılmış olması ise değerini ölçülemez kılıyor. İnanın ne söylesem az kalacak. Binlerce kez teşekkür ederim. Sevgiler…

    • * dedi ki:

      Çok teşekkür ederim Nilgün hanım ,çok sevindim beğenmenize .En kısa zamanda ulaştırmak isterim çiçeğinizi.İki kere mail attım ama ulaşamadım,ya da ben mi yollayamadım bilemiyorum.

Bir Cevap Yazın

