Elimdeki son iş.Bitmişi mi dediniz?Ah.. dantelin bitmişini görmelisiniz!


Nerden aklıma esti bende bilmiyorum.Camları dantellemek,bu zamana kadar hiç aklıma gelmemişti.Olsun yeni şeyler beni mutlu ediyor.Gözüme sanki böyle daha güzel görüküyorlar.

Henüz bitmemiş hali.Bitmişinide çektim,benim çok hoşuma gitti.Hani başka işim kalmamış gibi birde bunları dantelliyeyim dedim.

Bu yazı Dantel, El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, Tığ oyası, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Elimdeki son iş.Bitmişi mi dediniz?Ah.. dantelin bitmişini görmelisiniz! için 4 cevap

  1. sevilay dedi ki:

    sibel ablacım buraya gelince içim açılıyor inan ki el emeği çiçekler hepside birbirinden güzeller biliyorum bana da çiçek yapmak istiyorsun tamam söz düşüneyim hangi çiçeği severim ben söyliycem:D:D renkli opjeleri dantelle giydirmek harika bir fikir çok romantik olmuş havası değişmiş eline sağlık ablacım

    • * dedi ki:

      Sevilay bu gül kurusu dantelin bitmişini görmeni tavsiye edeceğim.Bakınca inan benimde içim açılıyor.Çiçeğini düşün,bekliyorum.Renklerini unutma.

  2. hatice yazıcı dedi ki:

    ellerinize sağlık çok hoşlar,sevgiler

    • * dedi ki:

      Sevgili Hatice çok teşekkürler.Canım sıkılınca ufak tefek uyduruyorum işte.Senin de sevdiğin çiçeği bekliyorum.

Bir Cevap Yazın

