Hadi sizi fazla bekletmeden,bilgisayarda elime geçmişken,işte son işim.


Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Çiçekler yarı tığ,yarı iğne oyası.Evdekileri de ekledim.Bu gül kurusu renk göründüğü gibi çıkmadı.Bana bayağı koyu geldi,işte çiçeklerle biraz olsun açıldı dantel.
Aslında dahada fırfırlı olsun istedim ama böylesi çıktı elimden.
Son bitmiş hali.

Evde kola yoktu.Bende nişasta pişirmeye üşendim.Ahşap beyaz tutkaldan bir yemek kaşığı suya döktüm,içine danteli koydum vede sıktım.Vazoyu ters çevirip danteli geçirdim.SAbah kuruyuncada kalıp gibi çıktı.Benim basit kolalama şeklim bu oldu.

Bu yazı Dantel, dokuma, El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Hadi sizi fazla bekletmeden,bilgisayarda elime geçmişken,işte son işim. için 10 cevap

  1. colette60 dedi ki:

    Sibel hanım yine harikasınız ! El emeğiniz,siz,ailecek çok tatlısınız. Kaju da kocaman olmuş maşallah ! Sevgiler…

    • * dedi ki:

      Nilgün hanım her şey için teşekkürler.Hızlı bir tatil oldu hepimize.Kaju günden güne çok tatlı oluyor.Hele bu tatilde gerçekten bizi bunaltmadı.Hoşcakalın.

  2. Banu dedi ki:

    Tığ işinin de yeri bir başka ama yaaa… Nasıl canlandırmış, hareketlendirmiş, onu incelerken çerçeve içindeki yazıyı da okumaya çalışıyordum, “genel kaptanı, dünyaevine girdi” ama başı yok :))

  3. nalanguler dedi ki:

    Çok güzel olmuş,bendeki keseni böyle mi yapsam dedim ama yok ben onu para çantası yaparım vazgeçtim.
    Ben tutkallı kolayı yıllardır yaparım yıkanınca da bozulmaz ne iyi etmişsin.

    Banu hakikaten ne dikkatlisin.Benim gözüme dürtmezse görmem:))

  4. fiammaninguncesi dedi ki:

    Emeklerine sağlık harika olmuş hepsi, bu arada wordpress e de yorum yazabiliyormuşum ki mutlu oldum:))fiamma

  5. fiammaninguncesi dedi ki:

    Hepsi çok güzeller, elelrinize emeklerinize sağlık. Bu arada wordpress e yorum yazabiliyormuşum sayenizde bunu da öğrenip mutlu oldum. sevgiler fiamma

    • * dedi ki:

      Sevgili Fiamma hoşgeldin öncelikle.Canım çok teşekkürler.Hoşcakal.

    • * dedi ki:

      Ah sorma,bende bu blogtan bayağı çekiyorum.Ne varki çocuklar bana hiç yardımcı olmuyor,emekliyerek burayı düzenliyorum elimden geldiğince.Sizikiler gibi benim burada izlediğim bloglar görükmüyor,,halbuki ben seni çoktan izliyorum.Hoşcakal.

  6. Biz bayanlar hef şeye bir kılıf örmeye bayılıyoruz:))Ama çok da güzel oluyor.Çok güzel olmuş.Eline emeğine sağlık.Örmeye devam:)
    Sevgiler:)

    • * dedi ki:

      Teşekkürler gönülcüm,nerelerdesin?Geldin mi Ordu’dan.Ben bu ara çok az giriyorum bloklara işleri bir türlü yoluna koyamadım bu aralar.Ev arayıp duruyorum,ufukta taşınma gözüküküyor.Öptüm,hoşcakal.

Bir Cevap Yazın

