Banu beni kırlara yolladıııı…..


Böylece kır çiçeklerinede bol bol baktım.

Veee böylece Banu’ya yaptığım çiçekler ortaya çıktı.

Ama ben daha da özel olsun istedim arkadaşıma ve burcunun çiçeği ,zambak iğne oyasını ilk defa denedim..

Arkadaşıma daha da özel olsun istedim.Ve bu çiçekği ilk olarak yaptım.Kıskandım demesem olmaz,kendimede yapmam gerek,duyrulur.

Sevgili Banu hepsini güle güle kullan.Arkadaşım hepsini bloğunda yayınlamış,nasıl hoşuma gitti bir bilseniz.

Bayram da,

Akdeniz ve Ege’yi gezerken gözüm hep kırlardaydı.Şu kır çiçeklerinden nasıl bulurum diye.Arabamız bir yol kenarında mola için durmuştu.Akdenizde tüm çayırlar çimenler nerdeyse çalı gibi kurumuşlardı.Etrafa bakarken sapsarı çalılıklarda bu kır çiçeğini gördüm.Rengi gel beni kopar diyordu.O çalıların arasında, o renkte nasıl minik bir çiçekti hayran kaldım.Öyle kolayda kopmadılar,sapları bile kuruydu,sertti.Hemen gazeteye sarıp eve getirdim.İşte minik lila çiçekler.

Her zamanki gibi başta söylediğim yazılar nasıl yapıyorum bu karışıklığı hala anlayamadığım gibi,sizlere TIK_TIK  kısadan diyemeyeceğimi bilerek arkadaşımın bloğunu bu şekilde veriyorum.Orda neler yokki,manzara ,el işinin her türlüsü ,ya bahçesine,bostanına ne demeli?Bu ay hele hiç kaçırmayın,Banu’nun yetiştirdiği sebzeleri nasıl Şokladığını,kışlıkları nasıl ama nasıl dizdiğini derin dondurucuya,aklıma gelenler bunlar,siz bilirsiniz ,usulen yine TIK_TIK diyorum.http://www.banucabirseyler.blogspot.com/

Bu yazı Dantel, El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Banu beni kırlara yolladıııı….. için 6 cevap

  1. Merhaba arkadaşım,
    Kır çiçekleri çok güzel.Negüzel rengi var.Yapmış olduğun iğne oyasıda çok zarif.Banuca’yı bilmezmiyim.Çok zevkle takip ediyorum.Çok becerikli bir bayan.Allah eline koluna zeval vermesin.
    Sevgiler:)

    • * dedi ki:

      Sağol Gönül’cüğüm,teşekkürler.Gerçekten Banu’nun bloğunda yok,yok.Benide feleket alıştırdı izlemeye,hatta onu gezince bana ta ordan enerji veriyor.Hoşca kal.

  2. hatice yazıcı dedi ki:

    çiçeklerde oyalarda harikalar Banu hepimizin canısı oldu:)) sevgiler canım

  3. cicibisiler dedi ki:

    sitenizi bu gün keşfettim. gezmeye bakmaya doyamadım. hepsi çok güzeller. iğne oyası yapmayı çok seven biri olarak sizi tebrik ediyorum. ellerinize sağlık.

    • * dedi ki:

      Canım, çok teşekkür ediyorum.İğne oyasını geç öğrendim ama idare ediyorum işte.Bende sana hiç gelmemişim ,bloğunu biraz olsun gezebildim.Hemen kayıt ettim,inşallah şu ev taşıma işlerim bitsin eskisisi gibi blokları gezerim diyorum.Geldiğin için tekrar ben teşekkür ederim.Hoşca kal.

Bir Cevap Yazın

