Mutlu iki haber.


Unutmadan söyliyeyim yarın anneciğim geliyor  İstanbul’a .Ahhhh keşke gezmek için gelseydi ama dizlerindeki kıkırdak erimesi yüzünden, kısmetse amaliyat olmaya geliyor.İnşallah iyi sonuç alırız.En azından ağrısız yürüyecek diye umut ediyoruz.

Sevgili Banu bende bu güzel hediyelerin için, gönülden teşekkür ediyorum.http://banucabirseyler.blogspot.com/feeds/posts/default

Bu yazı Dantel, El sanatları içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Mutlu iki haber. için 6 cevap

  1. banu dedi ki:

    Canııım, senin elinden çıkan o güzelliklerin yanında bunlar ne ki… En azından gözünde çarptıkça beni hatırlarsın🙂
    Anneye hoşgeldin diyorum, umarım herşey yolunda gider🙂

  2. * dedi ki:

    Hiç öyle şey olur mu?Senin düşünmen bile bana yeter canım arkadaşım.Dantel sabununu banyoda aynanın önüne koydum.Işıklar yanınca organze içinde öyle güzel,zarif duruyorki,her seferinde danteli inceliyorum.Güzel her şeye bakmak gerçekten insanın içini bir hoş ediyor.Ellerin dert görmesin öpüyorum seni.

  3. Mutlu haberlerini duymak için sabırsızlandım.Sevenlerin bol olsun.Hediyelerin çok güzel.İyi günlerde kullan.
    ,Annen için duacıyım.Hayırlı sonuçlar inşallah.
    Sevgiler:)

  4. * dedi ki:

    Sevgili Gönül, asıl ben teşekkür ederim o güzel dileklerine.İnşallah umut ettiğimiz gibi her şey cümlemiz içinde yolunda gider.Hoşcakal.

  5. nalanguler dedi ki:

    Güle güle kullan cicilerini Sibelciğim,
    Annene de hem hoşgelsin hem geçmiş olsun çabucak iyileşsin diyorum.
    Ben de istanbula gelecektim bu hafta ama olmadı.

    • * dedi ki:

      Teşekkürler Nalan hanım.Anneciğimi iyi etmeden yollamam artık.Anneler ve kızları demek istiyorum.Sizde kızınızı fazla bekletmeyin.Öptüm.

Bir Cevap Yazın

