Balkonuma kocaman BAYRAK astım.


Oğlum daha dün bebekti,ne zaman büyüdü de askere gidiyor.İnsan inanamıyor.Ah yıllar ne çabuk gelip geçtiniz.

Her anne gibi bende ASKER annesi oldum.Hem mutlu hem mahsunum,birazcık da üzgünüm.Dün, oğlumu Trabzon’a uğurladık.Ordanda ayın 12 sinde hayırlısıyla teslim olacak.Şu an neresi olduğunu henüz bilmiyoruz.Bir hafta sonra yeri belli olacak.Dualarımız tüm asker çocuklarımız için olsun.Oğlum ve diğer evlatlara hayırlı teskereler diliyorum.Canım oğlum seni çoook seviyorum.

Bu yazı Genel içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Balkonuma kocaman BAYRAK astım. için 12 cevap

  1. fiammaninguncesi dedi ki:

    Hayırlı Tezkereleri olsun inşallah:)

  2. colette60 dedi ki:

    Sibel hanımcığım Allah nazardan korusun evladınızı. Ne mutlu size ki bu günleri de görmek nasip oldu. Askerimiz güle güle gitsin, güle güle gelsin ! Vatanımız ,namusumuz ,canımız artık ona emanet.

    • * dedi ki:

      Çok teşekkürler Nilgün hanım.Vatan borcumuzu oğlum inşallah hayırlısıyla yerine getirecek.Asker anası olmak gerçekten zor işmiş.Dediğiniz gibi güle güle gelir inşallah.

  3. Canım benim.Hayırlısıyla askerliğini yapsın gelsin inşallah.Dualarım senin oğlun ve bütün askerler için.
    Sevgiler:)

  4. banu dedi ki:

    Sibelim, oğluşun Allaha, Vatan oğluşuna emanet ….
    Sana sabır, oğluşuna kolaylıklar diliyorum….

    • * dedi ki:

      Sevgili Banu çok teşekkürler.İnan bütün asker annelerinin işi zor ama o askerlerimiz olmasa bu Vatan’ da yerinde kalmazdı.

  5. seda dedi ki:

    Hayırlı teskereler olsun. Allah hayırlısı ile tamamlamayı nasip etsin inşallah.

    • * dedi ki:

      Seda’cığım çok teşekkür ederim.Yine geldiğin için de ayrıca teşekkürler.Dün oğlumun gideceği şehirde belli oldu.Kütahya’yı çekti.İnşallah şu beş ay hayırlısıyla geçer.Geç cevapladığıma bakma,annemin ameliyatı için hastahaneden daha dün eve geldik.Bu arada annemde çok iyi.Öptüm,hoşcakal.

  6. Nuray dedi ki:

    Sibel hanım hayırlı tezkereler dilerim.Annenize geçmiş olsun.Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

