Bebek,evlat,oğullarımız.


Uzun bir aradan sonra merhaba!

Haberler,havadisler çok da, ben kestirmeden gideyim.Oğlum Vatan görevini tamamladı geldi çok şükür.Keşke benim gibi sekiz şehit annesi de sevinebilselerdi.Üzgünüz hepimiz…Vatan sağolsun,Şehitler ölmez  demiyeceğim artık…Bu nutuklardan bıktım.Görünüşte Savaş yok.Peki, bu Yiğitlerin kanı niye toprağa karışıp duruyor?

Bu bir SAVAŞ.Evet bu Vatan da SAVAŞ var,hepimiz biliyoruz ki üç beş çapulçunun işi değil bu,7düvelin işi bu.Ben neden aylarca korkuyla yaşadım bütün anneler gibi? Evlatlarımız pisi pisine ölüyorlar.O gencecik fidanları siper yapıyorlar,önden yolluyorlar.Ben buna, ” İÇ SAVAŞ var  Ülkemizde” desinler istiyorum ki,hepimiz katılalım.Yoksa bu savaş bitmeyecek.

Yazarken bile zorlanıyorum ama kinim nefretim bir o kadar daha artıyor,katmerleniyor.

Bu yazı Dantel, Dikiş, iğne oyası çiçek, katagorisiz, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bebek,evlat,oğullarımız. için 3 cevap

  1. mavii dedi ki:

    sibel ablacım gözün aydın keşke dediğin gibi diger anneler de senin gibi ogluna kavuşma duygusu hisesedebilselerdi bu duygu tarifsiz bir acı

  2. Begonvilli Ev dedi ki:

    Bu konu ile ilgili defalarca yazdım. ”Vatan sağolsun!” söylemi içi boşaltılmış bir kandırmaca. Ülkenin bu hali, bir senaryonun sistemli bir şekilde adım adım uygulanmasından başka bir şey değil. Şehitlerimiz için ne kadar üzülsek az ama yalnızca üzülmekle bir sonuç elde edemeyiz. Ülkeyi bu hale getirenlerden hesap sormalıyız.

Bir Cevap Yazın

