konu mankeni mi buldum.


Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Zorlanarak dikiş diktim.Hiç de kolay değildi benim için dikiş.Çoğunuda dikerken öğrendim.Belki iki kere kestim biçtim.Teknik bilmemek,gerçekten işi zorlaştırıyor.En basiti bebek şapkası üzerinde bayağı bir kafa yordum.Meğer, verev değilmiş düz bir şekilde kesimmiş.Çok uğraştım çok.En sonunda kendimce bebeğin elbisesini bitirdim.Şapkayı da iyice öğrendim artık.Ama en zoru ceket dikmek.Hadi ceketi diktim de astarlı niye yaparsın sanki?Aman temiz olsun içi dışı dedim.Daha sonra sabunluklar,yastıklar diktim.Bakın onlarda hiç zorlanmadım.Ama ben yinede çiçek yapsam çok daha iyi olacak.Bu dikişten sonra ki temizliği düşünüyorum…Evin her yerine iplikler uçuştu.Kaju her yere dağıttı durdu.Dikişle uğraşanlara öyle hak verdim ki…..

https://sibelincicekleri.wordpress.com/konusan-cicekler-sayfasi-2/

Çok usta olduğum için astarlı dikiyorum.Bir yakınımın yıllar önce kullandığı büfe örtüleriydi.İncecik eşarp gibi örtü olduğundan astarı kullandım.

İşte bu basit şapka için bir gecem gitti.Bebeğin eski şapkasından çıkarttım.

Bu bebeği annem, kızım daha bir yaşında iken getirmişti.Orjinal emziğini bizim Kaju 25 seneden sonra emziği yedi.Bende plastikten uydurdum.Bu bebeği ortalara pek koymadım,hatırası var diye.

Hani şu kaju, kucağımda oturmasa dikişim o kadarda kötü olmayacak dı.Ama malesef birlikte diktik…Kucağıma almasam elektrikli pedalı çalıştıramıyorum,bağırmaya başlıyor.

Çok eskiden hırkasını örmüştüm.Eteği de teğerlenmiş makinesi kalmış.

Burada süslemeleri daha bitmemişdi.Ama yaka çiçeğini kondurmuşum.Çiçeksiz bebek olmaz değil mi?

En sonunda bitti elbise,bu arada bende bittim.Başındaki şu ipek şapka fena durmadı sanki.Bu hızla renk renk yaparım da nereye koyarım?Benim şekerliklere konu mankeni oldu bebek.

Pikocu kızlarımın yolladığı bu renkli kumaşlarda aklımı kaybedecek ğibiyim.Ortadan kaldırmazsam yine bulaşacağım……Ah kızlar ah…

Yaramazım benim.

Hoşca kalın.

.

Bu yazı Dantel, Dikiş, dokuma, El sanatları, iğne oyası çiçek, nakış, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

konu mankeni mi buldum. için 3 cevap

  1. colette60 dedi ki:

    Sevgili Sibel hanımcığım,ne zamandır sizi ziyaret etmeyi ihmal ettiğimi farkettim şu an😦 Çok mahcubum. Öncelikle ”gözünüz aydın! ” ne mutlu ki oğlunuz vatan görevini alnının akıyla tamamladı,döndü. Şehit anneleri için yazdıklarınız beni çok duygulandırdı. Benim de erkek evladım var,Allah o acıyı hiçbir anaya yaşatmasın!
    Siz hastalanmışsınız,çok geçmiş olsun. Umarım şimdi çok daha iyisinizdir. Oğlunuzun gelişi moral olmuştur size🙂
    Maşallah harika çiçeklerden sonra dikişe de el attınız,siz eminim onu da layıkıyla başaracaksınız.. Ben de çok istiyorum bir şeyler dikebilmeyi,inşallah bu kış o da olacak . Sevgili Sİbel hanımcığım arayı açmayın,bizi sizden mahrum etmeyin. Sık sık yazın olur mu? Sizi ,haylaz Kaju’yu çok öpüyorum. Kalın sağlıcakla!

  2. Süper… Başarmışsın ya.. Hem de hiç yardım almadan. Helal olsun sana.

    • Teşekkürler Gülsüm hanımcığım.Çevremde yardım alacak bir Allah’ın kulu yok zaten.Sadece bakarak keşfediyorum.Birde kumaş ziyanı yaparak.Ne yapayım her şeyi hep sonradan öğreniyorum.Zevkli uğraşlarımın arasına kattım dikişide…Konu bebek olunca hiç sıkılmadım.Ama sizin gibi toruna yapacak cicilere cesaret edemem.Daha elimin çok alışması lazım.Öpüyorum,hoşca kalın.

Bir Cevap Yazın

