Bu fakirin, şekerliği kalmayınca….


Bebeğim de çok şirin.

Bu mavi kolyeleride çok sevdim.Bunların biri arkadaşımın mavi tepsisine takım yapıldı.Trabzon’a gidecek.

Haftanız güzel geçsin diye , elimden gelen bu çiçekleri bloğuma gelip merhaba diyen,beni hep destekleyen,çiçeklerin imzanı taşıyor diye yüreklendiren, onurlandıran   gönülleri kalpleri güzel olan sevgili arkadaşlarıma teşekkürü borç bilerek yolluyorum.Gönlünüzdeki çiçekler ve tüm güzellikler hiç solmasın.

Ben yokken orkide çiçekleri susuzluktan hep dökülmüş.Evde çiçekli canlı çiçeğim sadece buydu.Sağ olsun kızım sulamayı unutunca hepsi gitti.Sadece yaprakları kurumamış.Seneye bakalım çoşar mı?

Yeşil yaprağın güzelliğine, canlılığına ne dersiniz?Sarı çiçek yakışmamış mı?

Bulgurluya gelin gidecekmişim gibi çalışıyorum.Annem yanımda olsaydı’ Allah akıl fikir versin’ derdi hemencecik.

Sarı ve beyaz çiçekler….

Vazo da boş durmasın ama….

Kımızı nasıl ama?Ben hepsini seviyorum.

Makine elime geçince hani suyunu çıkarıyorum galiba….Renkli objeler çok hoşuma gidiyor.

Çok açık yavru ağzı,somon rengi de diyelim.Bunuda bir arkadaşıma yaptım.Trabzon’a gidecek.

Bu yazı Dantel, El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bu fakirin, şekerliği kalmayınca…. için 6 cevap

  1. banuca dedi ki:

    Ay anam senin bu oyalarına hasssstayım ben, ben tablo yapmıştım ya senin cicilerinle herkes bayılıyooooo🙂

  2. Elifin Terazisi dedi ki:

    Bu nasıl bir fakirlikse artık , ben de istiyorum:)

    • Canım benim,çok teşekkür ederim.Elif’cim sen bana öyle güzel söz söyledin ki,(İmzanı atıyorsun çiçeklerine)dedin.İnan öyle mutlu oldum ki anlatamam..Moralim tavan yaptı desem inanırmısın?.Benim senden ricam var Ankara’lı arkadaşım!Uygun bir adres yeri söyle istediğin renkte şekerlik kolyesi yollamak isterim.Senin kalbinden öyle güzel sözler çıktı bu da benim kalbimden.Ama fakirin şekerliği yok,şekerliği sen al olur mu?Gerçekten Elif, bak beni kırma!Rengini söyle mailime at.Bekliyorum.Annem sağ olsun 3-5 ay yanımda kalmıştı.Pazara her gidişimde bir sürü bu eski model ayaklı şekerlik alıyordum.Annem her seferinde kızım ne yapacaksın bu kadar şekerliği diyordu.Fakat giderken aldığım 12 kadar şekerliği arkadaşlarına ve gelinine götürdü.Bende ahpablarımıza severek yolladım kolyeleriyle birlikte.Anneciğim çok sevinmişti.Ve sonuçta evde topu topuna iki şekerliğim kalınca böyle bir laf çıktı.Şekerlik senden Elif’ciğim UNUTMA!!!!!!!!

      • Elif'in Terazisi dedi ki:

        Ayy nasıl utandım, ben de isterim derken böyle güzel çiçekler yapabilmeyi isterim , demek istemiştim. Hem utandım hem çok mutlu oldum. İnanın şu an ellerimde tutsam o çiçekleri aynı mutluluğu yaşardım. Kıyamam o göz nurunuza , almış farzedin ne olur. Hakikaten çok mutlu oldum, çok sevindim, tanışmasak da benim için yerin ayrı.
        Benden küçük müsünüz, yaşıt mıyız tam kestiremedim ama artık Sibel’cim diye hitap etmek isterim. İyi geceler:)

  3. Begonvilli Ev dedi ki:

    Bunlar harika olmuş Sibelciğim. Hepsi birbirinden şirin. Bu arada unutmadan sorayım, senin blogspot’ta bloğun yok mu? Ben yine de bu sayfanı Begonvilli Ev’in ilk sayfasına alıyorum. Düzenli izleme açısından. sevgiler, selamlar..

Bir Cevap Yazın

