Lavanta için.


Dün kenarda kalmış bir

Büyük torbalardan birine de kızımın bir sürü minik aynalarını doldurdum.İçi de rahat görülüyor ve derli toplu oldular.Her yerden ayna çıkıyordu…..Meyve kâsemi yağlı boyayla boyadım ona verdim,anacım çok gıvır zıvırı var.Pazara gidersem bu organzeden alırım artık renk renk….Hediye içinde fena olmaz.Annemle halam bir daha gelirse yandım.Ben de ne görseler istiyorlar :)) Kendilerine yaptığım yetmiyormuş gibi gelinleri de düşünüyorlar…..Dedikodularınıda yapayım böylece.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

organze örtüyü görünce, hayret nasıl ellememişim diyerek den bir güzel çabuk çabuk kestim ve de hızlı bir şekilde makinede diktim.Öyle tek tek uğraşmadım,uzun parçalar halinde diktim. Sizde göreceksiniz,gerçekten hızımı alamadım ama organze bitti.Tek kusur,benim organze biraz yumuşak ve ütü tutturamadım,buharla bile açamadım.Hazırın ki, daha tok ve ütülü gibi duruyor.Bu da benim denemem oldu sayalım.Hadi ama, çabuk çabuk bakın!

https://sibelincicekleri.wordpress.com/konusan-cicekler-sayfasi-2/

Bu yazı Dikiş, El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Lavanta için. için 2 cevap

  1. Elif'in Terazisi dedi ki:

    Torbacıkları anlattığın şekilde dikmek dikmek çok pratik, aklımda bulunsun. Bu torbalar çok kullanışlı, büyükleri seyahat çantaları için de uygun, iç çamaşırları,çoraplar diğer ufak tefek şeyleri koymak için ideal. Ellerine sağlık.
    Senin evini hayal ediyorum da her yer çıtı pıtı süslerle, ince işlerle dolu gibi geliyor.
    Tamam kurdelenin rengi hakkında bir şey söylemeyeceğim, evdekileri değerlendirmek çok güzel bence.
    Kocaman sevgiler gönderiyorum:)

  2. banuca dedi ki:

    Danteller, organzeler,kurdeleler, çiçekler…. romantizm kokuyor her yanın Sibeliiiim🙂

Bir Cevap Yazın

