Sehven….



Emeğime acıdığım en kötü örtü.Ben yaptım siz yapmayın.Anlatınca sizlerde anlarsınız.
İlk defa geçen yıl ‘Pazen’ den kırk yama çalışayım dedim.Güzel bir şekilde kalıpladım diktim.İş bitince, pazeni yıkamadan kestiğimi farkettim. Bu çok kötüymüş pazen için.Yani çok çekermiş.Bende yıkamadım ki, şok olmayayım diye…
Hadi onuda geçelim,kenar kalıbını tek kat yapmışım.Alt kısmına da kumaşı döndürmem gerekti.Çift katlı kenar olacaktı.En altı astarlamak bu yüzden çok güç oldu,aslında benim için hiç mi hiç olmadı.Bu sefer astar hafif kayma yaptı ve gözükmeye başladı.
Masaya serdim güzel durmadı….Şimdide aynanın önününde gözüme batıyor.Bir şeyler yapacağımda(kesme biçme,yok etme gibi.) kendimi zor tutuyorum….
En sehveni de şu, renkler tezat mı tezat.Kendime,’hangi akla hizmet bu renkleri seçtin?’ diyorum.
İşte böyle dostlar,sehven örtünün hikâyesi.
Sonuçta; bu ‘SEHVEN’ kelimesini bende kullanmış oldum. Yılın en popüler kelimesi nedir derseniz SEHVEN diyeceğim..Hep sınavlarda mı yapılacakki,basit bir örtüde de sehven yapılacağını kanıtlamadım mı?Hoşcakalın.

Bu yazı Dikiş, El sanatları, iğne oyası çiçek, kırkyama içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Sehven…. için 1 cevap

  1. colette60 dedi ki:

    Sibel hanımcığım ne yazık ki pazen verilen emeği bazen boşa çıkarıyor:( Çok çekiyor evet,hocamız bize “her ne kumaş olursa olsun mutlaka yıkayın!” demişti. Yalnız kendinize haksızlık etmeyin lütfen,sizin elinizden kötü iş çıkmaz ki. Fotoğraflarda üstünü kamufle etmişsiniz pek anlaşılmamakla birlikte ben kırk yamadan anlarım,çok güzel görünüyor ,ellerinize sağlık! Moralinizi bozmak yok,devam!
    Çok öptüm sizi,tabii ki Kaju kızımızı da.Sevgiler!

Bir Cevap Yazın

