İçimden başlık koymak gelmedi.


BU gün çok üzüldüm,arkadaşların bloğunu gezerken.Gönül’ün içi kan ağlıyor,darmadağın olmuş.http://wwwtasarimdabugn.blogspot.com/İnşallah düzelir.Elifin  bloğundan ‘http://mandalincikmazi.blogspot.com/” nın eskiyazısını okudum,hem çok faydalı bilgilendirme hem de bi çare bir durum,okumanızı tavsiye ederim,benim gibi üzülmemek kaydıyla.’Sanal ortam’ deniliyor buraya ama insan etkileniyor.Baktım moralim yerlerde hemen çiçek resimlerine bakayım dedim ve bunları koydum.Bu çiçekleri Ankara’ya sevgili Elif’ime yollamadan öncesi çekmiştim.Bloğunda görebilirsinizhttp://elifinterazisi.blogspot.com/.

Yok yok,bu çiçekler bana gerçekten moral veriyor.Yapmaya devam,inşallah sizlere de moral verir.

Bu yazı Dantel, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İçimden başlık koymak gelmedi. için 5 cevap

  1. colette60 dedi ki:

    Ben de okudum yazıyı. Çok üzgünüm Sibel hanımcığım😦

  2. Elif'in Terazisi dedi ki:

    Canım, başlık koymayınca hüzünlü bir yazı olduğunu farkettim. Gönül ve Yıldız’a ben de çok üzüldüm. Sanal olsak da arkadaşların mutluluğundan, üzüntülerinden etkileniyoruz. Hayat işte…
    Canım çiçeklerimi çok çok beğendim, hatta şekerlik için yaptığını evde bileğime, boynuma bağlayıp gezdim. Sonra görmemişin çiçeği olmuş takmış dolaşmış deyip, kokoş hallerime güldüm. Güzel ellerine sağlık, tekrardan çok teşekkürler, öptüm:)

  3. banu dedi ki:

    E ben yorumumu bir fotoğrafın altına yazdım, burada çıkmıyor muuuu😦
    Ben bu wordpressi sevmiyorum ama yaaa😦

  4. Yıldız dedi ki:

    Çok üzüldüm yaaaa
    şanslı çok güzeldi
    Gönül de onu çok seviyordu
    nasıl yıkılmıştır şimdi :((

  5. pembepati dedi ki:

    Merhaba Sibelim,
    Biliyorsun GÖNÜL ÇELEN den yazamıyorum.Bloglar kapatıldığında aynı ad ile word de bende blog açmıştım.Sanırım yorum yazarken sistem karışıyor ve yorum yazmama izin vermiyor.Ben şu anda Şanslı’nın yaş gününde şanslıya özel açtığım blogdan yazıyorum.Gerçi onuda kapamak istiyorum.Bana acı veriyor.Gerçekten içim kan ağlıyor.29 gün geçti aradan.Canım benim,acıma ortak olduğun için sana ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ederim.Şanslı yaşlılıktan felç olmadı.15-20 yaşına kadar kediler var.Şanslı 8 yaşındaydı.Dünya üzerindeki vadesi dolmuş diyelim.Kucağımda oynuyordu,yere atlamasıyla felç oldu.Kilo etken tabiki.Doğru düzgün hastalanmışlığı bile yoktu.Ne desem diyeyim boş.Allah gerçekten sabır versin.Buna çok ihtiyacım var.Belki bloguda değiştiririm. şanslıyı gördükçe acım artıyor.Çok zor Sibelim.Seninde bir tane köpüşün vardı değil mi?Kajuya Allahtan uzun ömür diliyorum,sizlerle beraber.
    İyiki varsın arkadaşım.
    Sevgiler:)

Bir Cevap Yazın

