Çiçekli çerçevenin son hali


Çiçekli resim

Hiç yapıştırma kullanılmadı.Hepsi tek tek elde dikildi.

Hiç yapıştırma kullanılmadı.Hepsi tek tek elde dikildi.

 İğne oyası ile yapılan çiçekler.

İğne oyası ile yapılan çiçekler.

En sonunda bitirdim.En sonunda bitirdim.

DSCF5222

Kolayca çıkartıp yıkanabilir.

Kolayca çıkartıp yıkanabilir.

Galeri | Bu yazı Dantel, Dikiş, El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Çiçekli çerçevenin son hali için 2 cevap

  1. Elif'in Terazisi dedi ki:

    Canım çok romantik olmuş, ellerine sağlık. Fotoğraftaki diğer detaylar da dikkatimi çekti. Küçük çanlar, her tarafın mis gibi örtülerle kaplı olması….
    Benim kızlar dantel sevmiyorlar, ben seriyorum onlar kaldırıyor, pes ettim oluruna bıraktım. Danteller bohçaların içini süslüyorlar.
    Öptüm:)

Bir Cevap Yazın

