HAZAN ZAMANI…


Hazan zamanı geçeli çok oldu biliyorum ama, bu benim gecikmiş bir projemdi.İlham gelince işte bir şeycikler oluveriyor.Ama bu ilham teşviki nereden geldi diyorsanız,arkadaşım Gülsüm hanımın sitesinini izlerken, çekmiş olduğu son bahar yapraklarıydı.Nefis fotoğraflardan ilham almamak mümkün değildi.Teşekkürler Heretelden …..http://hertelden-everything.blogspot.com/

İnanır mısınız bu yaprakları yaparken,uğraşırken birden çift iplik kullanma olayını da çözdüm.Epey uğraşlardan sonra ikili gitmeyi biraz ilerlettim.Bu ikili iğneyle kelebeklerde çok güzel yapılıyor onuda söylemeden geçmeyeyim.Yaprak ve kelebekler bittikten sonrada,kendiliğinden gelen resmetme merakım sonucunda işte bunlar ortaya çıktı.Ama şu sıkıntımı da belirtmeden geçmeyeyim,iplik tonlarını bulmak,aramak öyle zor ki…

Önümüz bahar….Güzel bahçesi olan,çok çok çiçekleri olan tüm arkadaşlarıma sesleniyorum,beni unutmayın!!!Hepinizi öpüyorum,sevgiler.

 

https://sibelincicekleri.wordpress.com/konusan-cicekler-sayfasi-2/DSCF5412DSCF5411DSCF5417DSCF5405DSCF5423DSCF5443DSCF5447DSCF5448DSCF5449DSCF5450DSCF5451DSCF5452DSCF5453DSCF5454DSCF5455DSCF5420

Bu yazı El sanatları, heykel sanatı, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

HAZAN ZAMANI… için 14 cevap

  1. Yıldız dedi ki:

    son kare bir harika çok canlı ellerine sağlık…….

  2. İnanamıyoruuuuuuummm. Muhteşem ötesi. Harikulade. Asla böyle bir şey düşünmemiştim. Hayal bile edemezdim. Ah o renkler bu kadar mı güzel olur ya… Nasıl buldun. Nasıl bu kadar güzel birleştirdin o renkleri öyle. Hem nasıl güzel bir oyadır bu . Bayıldım. Çok beğendim inan. Çok beğendim. Ellerin dert görmesin birtanem.

  3. Kardesi dedi ki:

    Canim ablam ellerine saglik. Muhtesem bir renk ve emek ambiansi yakalamissin.

  4. ANNALISA dedi ki:

    ciao mia amica da Istanbul!
    ma che meraviglia questi fiori, sono delicati e ben fatti!
    un grande abbraccio
    Annalisa

  5. elifinterazisi dedi ki:

    Cancağazım renklere bayıldım, bayıldım. Sanki bunlarda bir başkalık var, güzel ellerin dert görmesin. Öptüm:)

  6. begonvilliev dedi ki:

    Olağanüstü güzel oyalar. Ellerine sağlık.

  7. prekast dedi ki:

    Gerçektende çok güzelmiş elinize sağlık. Sitenizi takip etmeye devam edeceğim.

Bir Cevap Yazın

