HAYATIN KAYNAĞINA SEVGİ VE SAYGI


SU

Yalan yok !Çooook etkilendim.

Bu yazı Dantel, El sanatları, iğne oyası çiçek, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

HAYATIN KAYNAĞINA SEVGİ VE SAYGI için 1 cevap

  1. elifinterazisi dedi ki:

    Canım bu kitap hani suya iyi şeyler söyleyince , moleküllerinin çok düzgün kristaller oluşturduğunu, ya da tam tersini anlatan kitap mı? Okumadım ama nereden bilmiyorum böyle bir bilgi kalmış aklımda. Neden olmasın enerji olayı beni de etkiliyor.
    O güzel çiçeklerle süslü sürahideki suyu elektron mikroskobunda incelemek lazım doğrusu, ne güzeldir kimbilir.
    Öpüyorum seni🙂

Bir Cevap Yazın

