Dantel aşkıma


dantelgümüş ve sim

Simli iple ördüğüm dantelleri,değişik eşyalarda görelim dedim ve ilk denemem oldu.Biraz fazlaca parlak ve süslü olduk ama,danteller elimde çoktu ve değerlensin istedim.Ama şişe ve şekerliklerin elbiseleri güzel olmadı mı?

Bir müddet böyle kullanayım,sonra bakarsınız hepsi yine dolaplara kalkar.Resimleri çekerken makinede güzel bir ayarı yanlışlıkla buldum ve çok sevindim.Sanki fotolar daha güzel çıkmaya başladı.

Bunları, benim dantel aşkıma seyredin ve hoşça kalın.

https://sibelincicekleri.wordpress.com/konusan-cicekler-sayfasi-2/

Bu yazı Dantel, El sanatları, iğne oyası çiçek, Tığ oyası, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Dantel aşkıma için 6 cevap

  1. elifinterazisi dedi ki:

    Canım sen hakikaten aşıksın dantele:)
    Kırmızı olan var ya , onun beyazı çocukken bizim evde vardı. Annem , radyomuzun üzerine örterdi.
    Gri güllü olanı görünce hatırladım, geçen gün pinterestte gördüm. O gülleri kocaman yapmışlar, bardak altı olarak örmüşler.
    Ellerine sağlık, öpüyorum:)

  2. Yıldız dedi ki:

    Danteller >Sibel de aşka geldi 🙂 hepsi birbirinden güzellll
    bazı örnekleri tanıyorum ahhhh nostalji bunlar değerini bilmek lazım
    ellerine sağlık canım……….

  3. Canım,
    ellerine sağlık ne güzeller böyle. Her birini zevkle izledim. En iyi günlerde kullanman dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

Bir Cevap Yazın

