Gülmeyin ama….


Püsküllüm

Gülerseniz son çalışmam diyeceğim.Zaten bu Kaju ile her şeye öyle zor yetişiyorum ki,sormayın gitsin.Ama, suratının güzelliğine bakar mısınız,bazen nasıl içim gidiyor anlatamam.İşte bu bizim birlikte ortak çalışmamız oldu.

Abajuru giydirmesem olmazdı değil mi?Hala gülmüyorsunuz umarım.Ne diyeyim,evde giydirilmemiş bu kalmıştı.Püskülleri bana söğüt ağacının dallarını hatırlattığı için gelişi güzel ipleri saldım.Çiçeklerim de ise,gerbera ve ağlayan gelin çiçeklerini resimlerine bakarak çıkarttım.

Işık,gözlük ve yelpaze bu yaşta en büyük ihtiyaçmış meğer…….

Bu yazı Dantel, El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Gülmeyin ama…. için 4 cevap

  1. elifinterazisi dedi ki:

    Siboş’um canım benim gülüyorum ama valla samimi ve içten yazılmış cümlelerine. Öyle tatlı ki ,yüzümde gülümseme uyandı ne yapayım.
    Harikasın arkadaşım , ellerine sağlık.
    Işık , gözlük ve yelpaze boşveeer gitsin yaşına mı yanaşıyoruz ne?

    • elifinterazisi dedi ki:

      Canım benim ne kadar haklısın, olup biteni düşündükçe aklım almıyor…Hadi eğitim görmemiş cahilleri bir yere kadar anlıyorum da şu okumuş , yazmış takımını hiç anlamıyorum ve affetmiyorum. Anladık ki bu dünyada bizim gibilerin hükmü yok, mahşer hakkımız olsun….
      Hobilerimiz biraz kafamızı dağıtıyor , öpüyorum🙂

  2. ANNALISA dedi ki:

    un abbraccio grazie dei tuoi commenti !
    baci baci
    Annalisa

Bir Cevap Yazın

