Annemin burcunun çiçeği


Bu aralar oldukça yoğun günler geçiriyorum.Ama tatlı uğraşlar bunlar,oğlumun düğünü yaklaştı sayılır.Hayırlısıyla bir ay sonra Trabzon’da yapılacak ve ben biraz daha orada olacağım.Dönünce sizlere çok ama çok  güzel havadislerim olacak .Kafamda ki bir kaç projemide Trabzon dönüşüme sakladım…

Süpriz yapmayı çok severim.Eylül de çok güzel bir olayım gerçekleşecek ve tabii ki sizlerle paylaşacağım.Daha Eylüle çok var ama olsun birazcık çıtlatmış olayım.Umarım bir aksilik çıkmazda paylaşırım sizlerle.Sadece şunu söyleyeyim, inanın sizlerde memnun kalacaksınız…Yoksa bu bloğu niye açtım ki?

Hal hatır soran,merhaba diyen dostlarım,uzak olsak da sanal alem olsak da ben sizlere çok alıştım.Her birinizden  bir çok şey öğreniyorum.Aslında her birimiz

Unutmadan annem hemen yakasına iğneledi bunu.Burcunun çiçeği,birde ben yapmışım,nasıl takmasın?Değil mi ama?

Unutmadan annem hemen yakasına iğneledi bunu.Burcunun çiçeği,birde ben yapmışım,nasıl takmasın?Değil mi ama?

Bu gün blokları gezerken burada gördüm.http://laviequotidienneeverydaylife.blogspot.com/2013/04/un-peu-de-beaute-pour-votre-journee.html.....Kışın anneme yaka çiçeği,hemde oğlak burcunun çiçeği olarak yapmıştım.Çok sevindi cok....Burada çiçeği görür görmez hatırladım ve önceden çektiğim resimleri buldum.Gerçeği elimde olsa daha güzel olacak ama görselden ancak bu kadar....

Bu gün blokları gezerken burada gördüm.http://laviequotidienneeverydaylife.blogspot.com/2013/04/un-peu-de-beaute-pour-votre-journee.html…..Kışın anneme yaka çiçeği,hemde oğlak burcunun çiçeği olarak yapmıştım.Çok sevindi cok….Burada çiçeği görür görmez hatırladım ve önceden çektiğim resimleri buldum.Gerçeği elimde olsa daha güzel olacak ama görselden ancak bu kadar….

Aslında her birimiz birer ayaklı gazete gibiyiz sanki.Hele biz kadın blogcular,belkide bu haberleşme tekniğimizle birlik ve beraberliğimizi gösteriyoruz.Ne biliyoruz ki?Ama hepimiz ufacık EL İŞLERİmiz İle öyle çok  şeyler biliyoruz ki,bunu hissediyorum.Sanmayın ki,el işlerimizle dostluklar pekişiyor da ondan birbirimizi arıyor ve uğruyoruz birbirimize.İnanın ben öyle hiç düşünmüyorum,Aydın,Çağdaş,okumuş kültürlü kadınların buluşma yeri olarak görüyorum ben  buraları….Ülkemin, daha çok bilinçli kadınlarına ihtiyaçı var.Bizler duyarlı olmazsak ,köydeki zavallı okutulmamış kadınlar ne yapsın?Her şeye rağmen umudumu yitirmedim,belki bir gün,” MİLLİ BLOG KADINLARI  MERKEZİ” ni kurabiliriz.Ee bizleri yavaş yavaş ayrıştırmak için düğmeye bastılar;Onlar, bizler olmamızı  çabuklaştırmak için çemberi daralttıkça daraltıyorlar.Olan biteni  duymayan ,görmeyen kalmadı!!!!!

Burada, belkide  boşa gevezelik yapıyorum.Gerekli gereksiz diye bir yazı yazmıştım önceki aylarda,o günden bu güne neler olmadı ki??????*Bu yazıyı yazarken bunlardan bahsetmeyi hiç düşünmemiştim.Görüyorsunuz; Bazen hobilerimiz bile bizi, Ülke gerçeklerinden  uzak tutmayı beceremiyor. Son sözün ne derseniz?SUS KONUŞMA!ÇENENİ TUT!SIK DİŞİNİ !SABRET! AMA UYUMA!!!!!

Bu yazı El sanatları, İğne oyası içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Annemin burcunun çiçeği için 7 cevap

  1. colette60 dedi ki:

    Sevgili Sibel hanımcığım yazdığınız her satıra katılıyor ve altına imzamı atıyorum.
    Sevgili arkadaşım da demek kayınvalide olacak ha ? Ne güzel haydi bakalım hayırlısı ,sizden güzel haberleri alırız daha sonra değil mi? Ben şimdiden kutluyorum hepinizi ve Allah kolaylıklar versin diyorum,bu işler yorucu ama çok zevklidir.

    Sevgili Çiçek arkadaşım sen zaten kendin bir çiçeksin yaptığın her çiçek güzelliğini senin gönlünden alıyor . Bu da her biri gibi çok çok güzel olmuş Anneciğin güle güle kullansın!

    Sevgiyle kal daima…

  2. Yıldız dedi ki:

    Yine muhteşem bir parça ellerine sağlık Sibelcim anneciğin de güle güle kullansın
    süprizlerini merakta bekliyorum….

  3. elifinterazisi dedi ki:

    Canım benim çoktandır bloglara uğrayamıyorum, güncellemeni şimdi gördüm.
    Çiçeğin ne kadar güzel olmuş, ellerine sağlık. Anneciğin güle güle kullansın.
    Canım ülke gerçeklerini görmemek mümkün mü? Haklısın bizi ayrıştırıyorlar, bazılarımızın içimizi yakan olaylar, bazılarımızın düğün bayram etmesine sebep oluyor. Birlik bereberlik kalmadı malesef:((
    Düğününüz şimdiden hayırlı uğurlu olsun, demek bir kızın daha olacak , Allah güzel geçimler versin.
    Eylül ayını bende sabırsızlıkla bekliyorum, becerikli arkadaşım benim öpüyorum seni:)

  4. Çiçeği çok beğendim.İğne oyası gibi var mı?Çok zarif.Ellerine sağlık.Sanat eseri olmuş.Her şey gönlünce olsun.Oğlunun hayırlı işini Allah tamamına erdirsin.Allah pişman etmesin.Sevgiler:)

  5. İyiki tekrar denemişim…Yorumlar geliyor…YUPİİİİİ:))

Bir Cevap Yazın

