Yurt içi turları:Kocaeli


Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Bu gün,Kocaeli’ne gideyim dedim.Gitmişken mutlaka Banu’ya uğrayıp,şu hep kıskandığım hamağında salım salım sallanayım, manzarayı da içime çekeyim dedim.

Hayalide güzel değil mi?Bulunduğu yer o kadar güzel ki….Yazın Disneyland,kışın Alaska diyorum ben oraya….http://www.banucabirseyler.blogspot.com/

Bu yazı El sanatları, İğne oyası içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yurt içi turları:Kocaeli için 7 cevap

  1. ANNALISA dedi ki:

    ciaoooooo sei tornata!
    e hai fatto una piccola amaca……io ci farei dormire uno dei miei orsi!
    spero tu stia bene, un abbraccio
    Annalisa

  2. banuca dedi ki:

    annnaaaaammmm bu ne güzel ne şık bir hamak, kıskandım tabiii kıskanmaz mıyım, çok şekersin sen Sibelim yaaa🙂
    Amaaa…. hamak yaptım diye gelmezlik etmeyesin sakın… Hani komşu gelecektin bana, bak karşımdaki evi başkası almak üzereee😦

Bir Cevap Yazın

