Benden bu kadar……


Galeri | Bu yazı El sanatları, iğne oyası abajur, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Benden bu kadar…… için 11 cevap

  1. müjde dural dedi ki:

    çok güzel hepsi de eline sağlık

  2. elifinterazisi dedi ki:

    Bu yorumum da çıkmazsa kafayı sıyıracağım.
    Siboşum, daha ne olsun , hayranım yaptığın ve benim asla yapamayacağım işlerine. Ellerine sağlık.
    Bu arada galiba güncellemelerinin ben de neden çıkmadığını şimdi anladım, düzelteceğim.
    Öptüm:)

    • Aşk olsun Elif,zaten çok aralıklı yazıyorum ve beni göremiyorsun,şaka canım,ne zaman istersen kapım açık.Elif’cim bana ulaşamayanlar,blogun da bir şey mi var,kapattın mı diyorlar.Sevgili usta Banum bile buraya girişte hep şikayet ediyor.Bücürük’de öyle demişti.İnan ki hiç anlamıyorum,benim halledebileceğim bir şey değil herhalde.Yorumlara bağlantılarım hep açık,gelene de güya açık.Vallahi benim suçum yok arkadaşım.
      Geçen söylemiştin ya şu istiridye içinde inci,hep kafama takılıyor,elimdeki iş biterse vallahi kötü de olsa yapacağım.Sizler bana fikir bulursanız öyle iyi edersiniz ki.Arkadaşım sen öğrenmek iste ben sana tele konferansla öğretirim bu işi.Her şey için teşekkürler,öptüm.

  3. Canım,
    ellerine ve emeğine sağlık. Bayıldım. Ben de Elif gibi ancak seyredenlerdenim. Bu güzellikleri görmek bile çok hoş.
    Sevgiyle kal.

    • Sevgili Birgül, böyle söyleyince inanın çok memnun oluyorum,bazen acaba iğne oyasını böyle değiştirip değiştirip sunmam dan sıkılan olur mu diyede tereddüt ediyorum.Ne yapayım tülbent kenarına yapmayı sevmiyorum,kafama göre takılıp gidiyorum işte.Aman siz yeter ki seyredin ben daha neler yapacağım.Çok teşekkürler öptüm.

  4. ANNALISA dedi ki:

    w sempre tutte le donne!
    che belli i tuoi lavori con l’uncinetto e le fotografie sono molto luminose!
    un grandissimo abbraccio
    Annalisa(oggi qui freddo freddo!)

  5. ANNALISA dedi ki:

    ti auguro tutta la serenità per una buona settimana!!!
    baci
    Annalisa

  6. Canım,
    sağlığın, huzurun, neşenin olduğu bir yıl dileğiyle, iyi yıllar.
    Sevgiyle kal.

Bir Cevap Yazın

