İğne Oyası ile Yarışmaya Katılıyorum!


10 Marifet ve Kartopunun hazırlamış olduğu bu yarışmada iğne oyası çalışmalarımla, ben de varım! Teknik ve malzeme serbest olunca konu da kış temalı olunca hiç düşünmeden evet dedim. Bakalım bu iğnenin ucuyla ne yapabilirim, inanın ben de merak ediyorum.

Yarışmayı takip etmek ve bilgi almak isterseniz bu adreslerden ulaşabilirsiniz;

Yarışma duyuru ve şartlarına buradan

10 marifet ve Kartopu ya da üstlerine tıklayarak girebilirsiniz.

Şimdilik Hoşçakalın,

Yaışmam  burada gösteriliyor

http://10marifet.org/yazi/kis-bahcesi-igne-oyasi-anlatimli/

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İğne Oyası ile Yarışmaya Katılıyorum! için 10 cevap

  1. elifinterazisi dedi ki:

    Canım benim gönülden başarılar diliyorum. Orjinal işler çıkaracağına inanıyorum ve çok da merak ediyorum. Kolay gelsin🙂
    Öpüyorum Siboşum🙂

  2. Usta dedi ki:

    Türkiye seninle gurur duyuyor. ,! Her yer Trabzon

  3. Nilgun Torunoglu dedi ki:

    Sevgili Sibel hanımcığım size yarışmada başarılar diliyorum. Yarışmanın sonucu ne olursa olsun siz benim “İğne oyası Çiçek kraliçem ” ve birincimsiniz. Öpüyorum çok ♥

    • Canım arkadaşım,bana bu yeter artık,’Çiçek kraliçesi’ nasıl güzel bir isim böyle bayıldım bayıldım, nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum,mahcup oluyorum gerçekten..
      Ama öğretmenim, çok iyi kompozisyon düşünüyorum,kazanmasam da bloğum da her bir karesinden zevk alınacak bir çalışmam var.Herkesin sevmesini ve de yapabilmesini ümit ediyorum…Öptüm,hoşça kalın.

  4. cicibicihobiler dedi ki:

    Sibel Ablacım siz benim gördüğüm en güzel iğne oyası yapan insansınız, iğne oyasının zarifliğine kendi ruhunuzun zarifliğini de katıyorsunuz,benim birincim sizsiniz…
    Başarılar diliyorum,öpüyorum çokkk:)

    • Sevgili Ekin’ciğim çok çok teşekkürler, bak siz gençlere sevdirmişim iğne oyasını ne mutlu bana ki, sizlerden böyle güzel sözler duyuyorum.Bu yarışma belkide bu küçücük oyayı daha iyi tanıtma fırsatı olacak.Ama o kadar dediğin gibi çok ustası inan ki olamadım,her seferinde yeni bir şey öğreniyorum ben de yaparken. Sağol ablacım,öptüm.

  5. ANNALISA dedi ki:

    hai vinto un concorso di cucito e ricamo?????
    brava!!!!!
    quando metti sul tuo blog un pò di foto?sono curiosa!!!
    un abbraccio
    Annalisa

Bir Cevap Yazın

