Bisikletin montajı!!!


Bisiklet

Bisiklet

BisikletBisiklet

Sevgili arkadaşlar merhaba!

Günümüz şartlarına uygun olarak hazırladığım bu Kargo bisiklet modelimi umarım beğenirsiniz. Her bir parçasına düğüm düğüm  Montaj uyguladım!!!

Aslında küçüklük bisikletimi yapacaktım fakat ona patili  kızları koyamayacağımdan bu Kargo modeli seçtim. Sanki benimde hayalim, işte böyle bir bisiklete sahip olmak… Ama benim indirimi ya da ikinci eli beklemem gerek….Fiyatlarına baktım, çok çok pahalı bu kargo olanları.

İnanın bizim mahallenin yolları yokuş olmasa bu kargo bisikleti rahat sürerdim de işte yokuş! Hani pazara gitmek için falan….

Sizi bilmem ama her gün montaj  ve dublaj duymaktan etkilenmiş olduğumdan sanırım  bu yüzden bisiklet montajına giriştim! Hayırlara vesile diyelim…Hoşuma da gitti bu montaj çalışması gerçekten!!!Çok kolay gitti çalışmam diyemem,  beni en çok lastikler yordu…Genede ilk çalışmam olarak hayalimdeki bisikleti ellerime alabildim. Ne bileyim ben bakınca içine binmiş kadar oluyorum.

Bu seferki, iğne ile yolculuğumuz  pembe bisiklet ile oldu…Bir daha ki  sefere görüşmek üzere hoşça kalın…

Bisiklet

Şimdilik sehpada, bakarsınız Kaju ham yapabilir ,zaten havlayıp duruyor…Bisiklet

Püskül, şapka ve şemsiyeden hala vazgeçemiyorum. Yok yok, çiçekler yine en gözdem…Bisiklet

Büfede yerini aldı…Bisiklet

Makinem bozuk çekiyor desem değil, ipler uçuk pembe idi. Her ton ışıkta çekmeye çalıştım….Bisiklet

Kızlar arka sepete sığdılar…Bisiklet

Bisiklet

Bisiklet

Tatile çıkıyoruz şapkasız olmaz…

Bisiklet montajında bazı kareler çektim, onları da slayt resimlerde görebilirsiniz…

Bu yazı El sanatları, Needle lace, needle lace flowers, tasarım, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bisikletin montajı!!! için 8 cevap

  1. elifinterazisi dedi ki:

    Siboş’um ben sana hayranlıkla bakıyorum. Neler yaptın sen öyle arkadaşım, ellerine , hayal gücüne sağlık. Çok orjinal işler çıkarıyorsun, iğne oyasıyla amigurumi yapıyorsun. İçimde bir his var, sanki çalışmaların birilerinin dikkatini çekecek gibi…
    Montajcıların en güzeli, öpüyorum seni:)

  2. Şaşırdım kaldım ,ne çok uğraşmışsınn ,ince işler ,emeklerine sağlık🙂

  3. noyumberry dedi ki:

    Harika olmuş büyük sabır vallahi..Elinize sağlık.
    Sevgiyle kalın:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s