Gözlerime inanamadım!!!


 | 09 MART 2014 · 21:00

Mart Ayı 1. hafta hediye kitapları…

… olan İğneler’i sibelin çiçekleri, Lezzetli Öyküleri Melontheroad adlı okurlarımız kazanmıştır.

Kendilerini tebrik ediyor, posta adreslerini bibliyomanyaklar@gmail.com a iletmelerini bekliyoruz.

Yazarımız Selgin GB tarafından imzalı kitapları en kısa zamanda kendilerine ulaştırılacaktır.

Bol kitaplı, keyifli okumlarla dolu güzel günler dileriz…

Bir daha bir daha okudum, gerçekten benim ismim mi diye…Yazar SELGİN GB’nin, imzalı İĞNELER’ i kitabını hediye olarak kazanmışım….Nasıl sevindim anlatamam…Kitap Düşkünleri  yazarlarına çok teşekkür ediyorum.

Kitabı alıp okumak hep  aklımdaydı  fakat çarşıya inmem bu aralar sorundu. Düşünsenize, iğnelere 10 yılımı vermiş biri olarak İĞNELER konulu bir öykü kitabının Yıldırım hızıyla elime geçecek olması mucize gibi bir şey, çok mutluyum çok!

Ama bir sorun var, bilmem size de olur mu? Okuduğum her kitaptan öyle çok etkilenirim ki, hani neredeyse kitabın içine girip oradaki karakterin  hayatını bire bir yaşarım…Bir ara yine etkilendiğim bir kitap için neredeyse Seramik okuluna yazılmayı bile düşünmüştüm…Şaka değil,  Açık Öğretim’in Seramik bölümlerini araştırmaya başlamıştım ki Allah’dan başka bir kitaba geçiş yaparak, ikinci öğrencilikten kurtulmuştum..

Kitap elime geçince nasıl etkileneceğimi kestiremiyorum ama ilham alacağımdan eminim. Bakarsınız  yepyeni bir iğne projesiyle karşınıza gelebilirim.

Teşekkürler Selgin GB, teşekkürler Kitap Düşkünleri .

http://bibliyomanyaklar.com/2014/03/09/mart-ayi-1-hafta-hediye-kitaplari/

Bu yazı kitap içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Gözlerime inanamadım!!! için 2 cevap

  1. elifinterazisi dedi ki:

    Çok çok sevindim Siboş’um, bir hediye nasıl da mutlu ediyor insanı🙂

Bir Cevap Yazın

