İğne oyasını boncukla örmek….


Bileklik

İğneler kitabım geldi, okudum, tadına doyamadım, bitmeseydi dedim….Teşekkürler Selgin G.B.

İçindeki öyküler, mavi çiçekli elbise ya da kitap kapağının uçuk toz mavisi beni etkiledi ve ilk defa mavi  boncuklarla işlemeye el attım. Maviye doyamadım hele boncuk işleme bir harika….Elimde yine boncuk malzemelerim, renklerim çok azdı….Şu gribi iyice atlatayım,  Kapalı Çarşı’ya gitmeyi çok istiyorum tabii ki boncuk içinde kaybolmaya….Keşke boncuklara bulaşmasaydım da diyorum…Eskiden birazcık boncukla ilgilenmiştim fakat misina ipiyle boncuk işleme beni pek cezbetmemiş ti ,hevesimi alıp bırakmıştım…Galiba misina ipi çok çabuk kırılıyor ve ekleme işi zordu…İğne oyası boncukta daha çok yeniyim yaptıkça el alışacak sanırım…

İlk bilekliği Selgin hanımın niyetine yaptım, umarım beğenir ve hemen yollamak isterim. Daha sonrada kızım,  gelinim sıraya girince elimden düşüremez oldum… Gelinime birde lohusa tacını ekledim…..Neyse ki torunum geldi de biraz ara verdim işlere…Bu aralar Grip yüzünden torunumu sadece kapıdan görüp ayrılıyorum, benim için bu durum çok kötü oldu…Resmen kendimi karantinaya çektim bir haftadan fazladır….

Şimdi az  kalsın unutuyordum; Bodrum’ da oturan bir arkadaşla tanıştım, sadece bir kahve içimlik muhabbetimiz oldu…O da aynı benim gibi daldan dala atlayan biri…Toprakla uğraşıyor,iğne oyası çiçekleri GÖNEN’den,Bileklik hazır alıp fularlar süslüyor,organik sabunlar yapıyor,zeytin portakal yetiştiriyor….Bahçesinde beş tane köpeğe bakıyor ve müthiş hayvan sever…Ve birde çok güzel yeşil gözleri var, işte yeşil bilekliği de ona yaptım….Çünkü ilk bileklik fikrini bana o verdi…Bu güne kadar hiç takı yapmak istememiştim..Ne yapayım beni heveslendirdi…Ona da buradan teşekkürler ediyorum, bakalım bunları beğenecek mi? Şimdilik hoşça kalın,arayı çok uzatırsam da bilin ki torun seviyorum….

 

 

 

 

 

 

Bu yazı El sanatları, iğne oyası çiçek, İğne oyası, İğne oyası boncuk işleme içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İğne oyasını boncukla örmek…. için 3 cevap

  1. elifinterazisi dedi ki:

    Canım çok geçmiş olsun, hepimizde var o hastalıktan. En kötüsü toruncuğu uzaktan sevmek herhalde…
    Hepsi hepsi çok güzel, gelinciğin lohusa tacı ayrı güzel.
    Yaratıcı arkadaşım ellerine kollarına aklına sağlık, öpüyorum.

  2. Annalisa dedi ki:

    ciao mia cara!
    che bello ritrovarti, avevo perso il tuo indirizzo del blog!
    ma quante meravigliose creazioni che hai fatto!
    e questi bracciali sono stupendi, brava!
    spero che tu stia bene, un grande abbraccio
    Annalisa

Bir Cevap Yazın

