İşçisin sen işçi kal!!!


Merhaba!

Hiç aklımda yoktu bu el arabasının İşçi bayramına denk geleceği….

Bizim emekçilerimizin de diğer ülkelerdeki gibi insanca ve emeğinin karşılığını alarak  çalışmasını hep arzu etmişimdir… Bayramlarını bile yasaklarla kutlayan bir ülkede çok şey mi istiyorum?… Ayrıca benim istemem hiç bir şey farketmezki? Ezilen, hakları yenen, sosyal güvencesi olmayan hatta bir öğlen yemeğini bile yiyemeyen  işçinin artık gözlerinin de açılması gerektiğini biliyorum… Hep durduğumuz yerdeyiz yıllardır..

Ezilen halk, gelişmiş ülkelerdeki gibi kendi savaşını vermeyi beceremediği sürece ya da vergilerinin nerelere harcandığının hesabını soramadığı sürece, bu hep böyle gidecek….Ülkemizin gerçeği bu işte!

 

  • Bu çiçeklerde içinizi ısıtsın diye....

    Bu çiçeklerde içinizi ısıtsın diye….

  • el arabası
  • el arabası

el arabası

  • el arabası
Bu yazı El sanatları, iğne oyası çiçek, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

İşçisin sen işçi kal!!! için 8 cevap

  1. müjde dural dedi ki:

    Sibel’ciğim el arabası, içindeki çiçekler harika olmuş, eline, emeğine sağlık çok beğendim. Evet hak verilmez alınır ama öyle bir algı yanılması var ki, facebookta kendi akrabam bile ‘aman ne olmuş Taksim diye niye tutturdular?’ diye yazmış, oysa tam tersi düşünse ‘Taksim’de yapılsaydı ne sakıncası vardı?’ diye sorsa, belki gayet güzel yürünecekti ayrıca Ankara’da Taksim meydanı yok orada da gaz sıkıldı, insanlar ıslatıldı, olaylar çıktı. Berbat bir haldeyiz yani…sonumuz ne olacak bilemiyorum…askerler hapis, hırsızlar, pkk lılar özgür! red kit hapis, Daltonlar çıkmış karikatürlerine döndü ülke…moral kalmadı vatanseverlerde…
    sevgilerimle canım

    • Müjde’m, kaçırmıyorum gündemi ama biz bu geri kalmış insanlarla nasıl savaşacağız ki? Tanıdık güvenlik görevlisiyle konuşuyorum, çok şey yaptı adam diyor…Peki sana ne değer kattı diyorum? Yok yok,ülkenin çehresi değişti diyor….İşte bunun gibi tipler sadece 850 tl ye çalışır,onursuz yiyecek kömür yardımı alır ama bana İŞ VER, Fabrika kur demez….Varsa yoksa yollar ve toki evlerini gösterir, çalsın ama çalışıyor derler…
      Arabaya binen ben,kapıda bekliyen, hiç bir sosyal güvencesi olmayan O!… Ha benim gibi ahmak da, onların yaşam kalitesini dert eder…Sıkıntı burada değil mi? Bu insanlar nasıl ama nasıl HAK arayacaklar ki?…
      Taksim’min manevi değeri vardır, adamlar sırf bu değerimize sövmek için yapıyorlar…Zaten ne değer bıraktılar ki Ülkemizde, Atatürk’e, İnönü’ye İKİ ayyaş demedi mi??? Bu iki ayyaş lafını ömrüm yettiği kadar unutmayacağım…
      Müjde’cim senin dediğin gibi algılarımızı alt üst ediyorlar…Neyin doğru neyin gerçek olduğunu ben bile zorlanıyorum..
      Haşim baba yasa çıkıştı!!!! Sen bu çıkışa inanmamışsın dır benim gibi….Ermeni taziyesini kapatmak ve gündemi ört bas etmek için yaptı haşim baba yasa, dedim… Burada bile ALGIMIZLA oynuyorlar…Ama yemezler artık! Bende sayelerinde hafiyecilik oynuyorum.:))
      Bizi bizden başka, kimse kurtarmayacak!
      Nereye varırlarsa varsınlar canım, bizim elimizde armut toplamayacak herhalde…En kötü şartlarda bu ülke, Kurtuluş Savaşını vermiş Şehitlerimizin torunlarıyız bu da böyle biline…Müjde’cim toparlanmalıyız, gençlere örnek olmalıyız, ne kadar içimiz sızlasa da bu oyunun içindeyiz artık…
      Geldiğin için teşekkürler, öptüm.

  2. cicibicihobiler dedi ki:

    Sibel Ablacım el arabası muhteşem sevimli olmuş ellerine gözlerine sağlık, söylediğin herşeye katılıyorum daha fazlasını da söylemek istemiyorum çok doluyum,içim nefret dolu bütün gündür sürekli ağlıyorum komutanımıza…Tma birşeyin mutluluğunu yaşıyorum sonra onlar ve ülke bu haldeyken nasıl mutlu olabilirsin diyorum,bugünlerde çok gitgeller yaşıyorum,…
    Neyse sıkmayım canını daha fazla bu güzelliğin altında bir de ben siyaset yapıp kirletmeyim bu güzel sayfayı, kocaman sarılıyorum sana Sibel Ablacım,sevgiler…

    • Canım benim,hangimiz git gel yaşamıyoruz ki? Her şey gözümüzün önünde akıp gidiyor, farkındasın değil mi DUR diyen yok!!!!Geleceğimizi göremediğimiz, gerçekten tarihe ibretlikle geçecek olaylar yaşıyoruz…Senin yaşında iken ben böyle korkuları yaşamadım, ne mutlu ki bize, siz gençler uyandınız…
      Şeytanın aklına gelmeyecek senaryoları, flimleri izliyoruz elimiz kolumuz bağlı…Benden önceki nesil bir şeyler yapamamış,bizim nesilde kavgadan başka bir şey yapamamış ama sizin nesil mutlaka başaracak…Ekin’cim yeter ki siz gençler siyasetten kopmayın, olan bitenleri iyi izleyin, Dünyada yaşanmamış olayları yaşıyoruz, üçüncü sınıf ülke durumundayız…
      Geldiğin için teşekkürler, işçi arabamı beğendiğin için teşekkürler, bende öptüm canım.

  3. elifinterazisi dedi ki:

    Siboşum ben özgün senin çalışmalarına bayılıyorum zaten, biliyorsun; ellerine aklına sağlık. Yazını ve yorumları okudum hak vermemek için insanın aklının, kalbinin, gözlerinin, kulaklarının mühürlü olması lazım!
    Yanlız bir dediğine katılmadım, hep olduğumuz yerdeyiz demişsin ya…Yok Sibel’im kazanılmış haklar ve özgürlükler konusunda geri geri gidiyoruz, Allah sonumuzu hayretsin…
    Öpüyorum seni ve miss kokulu toruncuğu:)

    • Canım arkadaşım nasıl teşekkür etsem azdır,bak moralim çiçekler konusu geçince düzeliyor ki ben de içiniz açılsın diye yapıyorum.
      Elif’im nasıl haklısın inan çok doğru söyledin. Geriye, hatta orta çağa doğru gidiyoruz sonumuz hayırlı olur inşallah…Bu ülkeyi Afganistan,Irak gibi savaşın içine atmaya uğraşıyorlar.Bir milyon Suriyeli insan besliyoruz, ellerine sopaları verip bizim karşımıza çıkartmayacakları ne maum? Olmaz dediklerimiz oluyor, kafalarımızı delirtiyorlar…Allah hepimizi korusun diyelim ve seni çok öpüyorum.
      Not: Torun bu gün 36 günlük, hayırlısıyla kırkında mevlüt okutacağız…Her gün büyüdüğünü görmek çok güzel…

  4. Maşallah Sibel’cim emek göz nuru dokunmaya kıyamam harikasın ellerine sağlık.
    Sana ve bebişine kocamann öpücükler. gıdışını kokla benim için:)

Bir Cevap Yazın

