Aynanın başına gelenler…


 

ayna

Arkasındaki gizli destek içinde makyaj malzememin en önemlileri elimin altında artık...

Arkasındaki gizli destek içinde makyaj malzememin en önemlileri elimin altında artık…

ayna

 

Yıllar önce, Mungan’nın  ”Üç aynalı kırık oda ” romanını okumuştum. Biraz kasvetli ve fazlaca detaylı bulmama rağmen zor bitirmiştim daha da o yazarı okumadım…

Aynaya montaj yaparken işte bu romanı hatırladım. Benim ki kırılmadı sadece çerçevesi birbirinden ayrıldı…Atsam atamadım, yeniyi almak içinde Salı pazarı yapmam gerekti ve hiç vaktim yoktu…Zaten bu atmama huyu yüzünden elim hiç boş kalmaz. Sürekli değerlendirme derdindeyim. Bazen iyi bazen kötü bir hastalık!

Hastalık diyorum buna çünkü evde yer kalmayınca ev ahalisinden şikayet gelmeye başlıyor…Anne burası bizim de evimiz,elimizi nereye atsak senin ıvır zıvırlar diyorlar..

Kağıt, karton biriktiririm ve onları belediyenin kutusuna götürür atarım…Şimdide bizim torunun mama kutularına göz dikmiş vaziyetteyim. İşte bu kıyamadığım büyüteçli aynamın başına gelenler….

Bu yazı Dantel, Dikiş, El sanatları, iğne oyası çiçek, tasarım, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Aynanın başına gelenler… için 7 cevap

  1. cicibicihobiler dedi ki:

    Ah canıımm ne güzel şeyler gelmiş senin başına, :)) Bayıldım doğrusu iyi ki gidememişsin salı pazarına:)

  2. elifinterazisi dedi ki:

    Ellerine sağlık ayna pek güzel ama sağındaki , solundaki eşyalar o ruj koyduğun cüzdan da gözümden kaçmadı doğrusu…
    Bu atamama huyumuz ne olacak, hayır benim evim de çok geniş değil, kanepe altı, baza altı doldurdum. Bana da söyleniyorlar ama bildiğimi okuyorum. Bir yandan da nereye kadar biriktireceği düşünüyorum.
    Öptüm seni ve süt kokulumu:)

    • Çok teşekkür Elif’ciğim…Senin gözünden kaçmaz arkadaşım, kutu kapladım…İnan o da biriktirdiğim karton ve mika kutulardandı. Onları da göstereceğim ama yapılışını hiç çekmemişim, galiba zorlanmıştım yaparken..Dikiş işlerim yavaş öğrenmeli olunca bu tip şeylerde zorlanıyorum…Senle yakın olsaydık ahhh,dikişleri sana yollardım.Ne yapalım arkadaşım eski kafalıyız, biriktiririz…Yokluğu da biliriz tokluğu da…Kültürel,kültürel geleneğimiz bizim:)) Bende öptüm.

  3. orgucantam dedi ki:

    süper olmuş ellerine sağlık canım

Bir Cevap Yazın

