Ülkemin renkleri..


Bu ülkede her renkten varız...

Bu ülkede her renkten varız…

Hepimizin ihtiyacı demokrasi...

Hepimizin ihtiyacı demokrasi…

Anemonlar, sırrınızı tam çözemedim ama çok güzel yaratılmışsınız bu gerçek...

Anemonlar, sırrınızı tam çözemedim ama çok güzel yaratılmışsınız bu gerçek…

Tepsinin içinde bile doğal durmuşsunuz..

Tepsinin içinde bile doğal durmuşsunuz..

Çiçekler, gelişimini tamamlar ölür, biz insanların onlardan farkı yok ki?

Çiçekler, gelişimini tamamlar ölür, biz insanların onlardan farkı yok ki?

Bu yazı El sanatları, iğne oyası çiçek, nakış, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Ülkemin renkleri.. için 8 cevap

  1. Annalisa dedi ki:

    ciao mia cara!
    che bello ritrovarti!
    e questo vassoio è bellissimo, gli anemoni sono i miei fiori preferiti!
    bellissimo tutto!
    un grande abbraccio
    Annalisa

  2. shane dedi ki:

    Sevgili Sibel Hanım, sizi 10marifet’te özledik, buradan yazmak istedim gelmişken. Bekliyoruz.

    • Çok çok teşekkür ederim beni hatırladığınız için, inanın çok sevindim.
      İstanbul’a yeni döndüm memleketten ve işlerimi toparlamaya çalışıyorum. Yeni, değişik çalışmalar içindeyim, bitirdiğimde 10 Marifet’e elbetteki geleceğim…Tekrar teşekkür ederim, sevgiler.

  3. Doğadakileri kıskandıracak kadar güzel olmuş Sibelcim. Canım ben de tabletle dolaşırken paylaşım yada yorum yapamıyorum bazen eşime bu tablet kendi kendini kumanda ediyor diyorum:)))
    Duru cum geldi maşallah 10 gün sonra 3 aylık olacak maşallah Balıkesir de ananede kalıyorlar doğum izni bitince dönüşte buraya gelecekler biraz İzmir de durur Diyarbakıra dönerler rapor durumlarına bağlı. ben ve anane Tuğba çalışmaya başlayınca dönüşümlü gideceğiz artık:))
    kucak dolusu sevgiler arkadaşım.
    Belki epeydir yazışamadık ama benim evde adın sık geçiyor hem iğne oyalarının güzelliği bir de nihayet arka bahçenin bir köşesin de organik toprak oluşturma çabasına başladım:)) bu aalar organik şeylere takildim ev de nohuttan yoğurt mayası oluşturdum nefis bir şey oldu denemediysen sana da link bırakayım:))
    Ben sütümü köyden getirilen açık sütten alıyorum inek sütünden hazırladım linkteki kızımız kızı alerji yaşadığı için keçi sütü kullanıyor.
    http://bahareli.blogspot.com.tr/2015/09/evde-dogal-yogurt-mayas.html

    • Ah canım arkadaşım ne güzel haberler bunlar çok sevindim. Gitmeden bir daha torununu göreceksin ne güzel. Onunla yat ve kokla. Ben 3 ayın nasıl geçtiğine hala inanamıyorum. Telofonda bana babaanne diye sesleniyor, ağlamaklı oluyor. Gece gündüz kucağımdaydı, diş fırçalamasını bile öğrettim. Biraz daha kalsaydım herhalde iğne oyası çiçeği öğretecektim. O da seneye kalsın dedim.:))Ama bütün çiçekleri sevdirdim. Tutarken bile çok narin tutuyor.
      25 Mart yaş günü, kısmetse o günü iple çekiyorum…Bundan sonra ikimizde yollarda olacağız Hatice’ cim..
      AH .. Organik tarım yapıyorsun ya, inan kendi bahçem kadar sevindim. Buna alışınca mümkün yok bırakamazsın. Üzümün çöpü, soğanın kabuğu derken mutfakta gün aşırı torban dolar arkadaşım. Hiç endişelenme galiba bereketini de veriyor Allah. Sanırım toprak için yaptığımızı biliyor ki torbayı doldurmada sıkıntı çekmiyorum. Kaju ile sokağa çıkınca ağaçlardan dökülen öyle çok yaprak var ki, onları da çöpçüler almadan topluyorum…Dedim ya hastalık gibi yaa…. Kıyamıyorum kağıda, yaprağa geri dönüşsün, Toprak olsun istiyorum… Tek uyarım narenciye karıştırma kompostuna…
      Evde limon çekirdeklerini suda biriktirdim, kuruladıktan sonra soydum ve bu gün küçük cam kavonozlara diktim. Bakalım çabuk olacak mı? Eskiden saksıya attıklarım çıkardı da yavaş büyüyordu, evdekini merak ediyorum.
      Nohut mayasını okumuştum, hatta ekmeği bile yapıyorlar biliyorum. Yoğurdu senden duydum canım, ilgileneceğim. Elif’in ekşi mayasını bir türlü tutturama mıştım da bırakmıştım..
      Arkadaşım iğne oyasında ilerlemem tam değil ama, gerçekten sizin gibi dost arkadaşların destek beğenileriyle bu kadar zaman uğraştım…Çiçeklerimi sevdiğini biliyorum arkadaşım teşekkür ederim.Kucak dolusu sevgiler arkadaşım.

  4. Muhteşem güzellikteler, renkleri de çoook güzeller..Ellerine ve emeğine sağlık. El işlerine bayılan ben bu ince işleri yapamamanın üzüntüsünü yaşıyorum. Sabırsız olmamın da etkisi büyük.
    Sevgiyle kal.

Bir Cevap Yazın

