CLEMATİS-YABAN ASMASI-ORMAN ASMASI-SARMAŞIK


Çiçeklerin hanımefendisi, benimde favori çiçeğim oldu bundan sonra. Tek kusuru, zehirli bir asma.Hatta eldiven ile tutulması isteniyor. Şu bildiğimiz Tentürdiyot bile bundan yapılıyormuş..Çayı asla içilmiyor muş.Güney Avrupa ve ülkemizde doğal olarak yetişiyor ama ben hiç yakından görmedim. Çiçekçiler de bile saksı içinde satışı varmış,25-100 TL. arasında evlere teslim ediyorlar.

İşte bu hiç görmediğim çiçeği yapmaya çalıştım..Resimlerden görebildiğim kadarıyla  iğne ve ipliğe döktüm.Yüzlerce türü olan bu çiçeğin, hemen hemen azda olsa şekli birazcık değişiyor.Bu muhteşem çiçeğin en çok ortası katlı olanlara bayıldım.Renkler ve zevkler tartışılmaz ama dedim ya Nilüfer çiçeklerinden sonraki muhteşem çiçeğim. Bu çiçek bütün tasarımlarda kullanılabilir, sadece yaka iğnesi üzerine çalıştım. Bir daha ki başka muhteşem çiçeği bulana kadar bu yaka iğne modellerimi sırasıyla sizlere sunacağım. Hoşça kalın .

Bu yazı El sanatları, Needle lace, needle lace flowers, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

CLEMATİS-YABAN ASMASI-ORMAN ASMASI-SARMAŞIK için 4 cevap

  1. çok güzel olmuş canım bayıldım ellerine sağlık

  2. flootzavut dedi ki:

    My Turkish is the next best thing to nonexistent, but I wanted to say your oya is beautiful; these posts an others I have seen are making me want to learn the craft.

Bir Yanıt Bırakın

