Gidiyorum ama….


Herkese merhaba!

Bir iki ay buralarda yokum, anneme ve torunuma gidiyorum. Bu arada benden iğne oyası da yok. Ama geçen ay yaptığım bir türlü resimleyemediğim MUHTEŞEM YABAN ASMALARINI bu slaytta izleyebilirsiniz. PİNTEREST’de istediğiniz kadar renk ve modelleri var. Ben çok hoşuma gidenleri çıkarabildim. Hele vişne renkleri var ki, gerçekten muhteşem ötesi dedirttiriyor bana… Bir gün o bordo renkleri yapacağım çünkü aklımdan çıkması anca yapıp görürsem oluyor, hastalık gibi bir şey…CLEMATIS leri yapar iken tesadüf bu ya bir başka muhteşem çiçek aklıma girdi…Yapsam bir türlü yapmasam bir türlü. Beğendiğim bir çiçeği  yapmaz isem gerçekten rahatsızlık duyuyorum. Ne iştir bilemedim.Hani eve yemek yapmama huzursuzluğu gibi….Ev işleri ve hele en başta yemek yaparız ya işte öyle. Artık gözüme beni etkileyecek cazip çiçek çıkmasa dediğim de oluyor hani..

Son karşıma çıkan çiçek, ŞAKAYIK(PEONY).Bu çiçek gülü andırıyor fakat içinde kendi gizemini, inceledikçe görebiliyorsunuz. Ya da bana öyle geliyor.Yine muhteşem renkleri var. Bütün renkleri çıkardıktan sonra tek rengi seçip, gelin buketi yapacağım. Vazolarda duruşu bile bir harika. Tabi ben çiçeklerle uğraşırken birden aklıma kuşlar, böcekler gelir döner onlarla uğraşmaya başlarım. Tek düze bir şeyi sürekli yapmam. Kafama göre takılırım bu yüzden kendimi İLELEBET ÖZGÜR hissederim.

İĞNE OYA, iğneyle kuyu kazmak, herkesin bildiği bir şey ama severseniz ne iğne, ne kuyu gözünüzde büyümez inanın.

Herkese hayırlı günler dilerim.

Bu yazı DOĞA, iğne oyası çiçek, iğne oyası kitabı, Needle lace, needle lace flowers, PİNTEREST, İğne oyası içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Gidiyorum ama…. için 2 cevap

  1. colette60 dedi ki:

    Güle güle sağlıkla git arkadaşım !

Bir Yanıt Bırakın

