SEPET


Bu yazı El sanatları, iğne oyası çiçek, Needle lace, needle lace flowers, needle lace hat, needle lace umbrella, İĞNE OYASI SEPET, İğne oyası içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to SEPET

  1. elifinterazisi dedi ki:

    Siboşum sen basbayağı tasarım yapıyorsun, ellerin dert görmesin. İstiridye kabuğunda inciler bile yaparsın sen:) İyi geceler….

  2. Ah Elif’im hiç gülesim yoktu cidden ama çok güldüm inan ki?Hımmm düşünelim canımcım..iyi geceler..

  3. ANNALISA dedi ki:

    quanti colori belli!
    quanti fiori colorati!

  4. ekin keskin dedi ki:

    çalışmalarınız harika sibel hanım,çok büyük emek istiyor,ellerinize gözlerinize sağlık:)

  5. banuca dedi ki:

    Sen var yaaaa, aştın artık kendini Sibelim 🙂
    Bence artık bir sergi açmanın zamanı geldi de geçiyor…
    Hem artık satışa da sunsan da başkaları da sebeplense bu güzelliklerden 🙂
    Sepetler harika da, o abajur var ya bittim ona… 🙂
    Yumurta akı ile sertleştirme…. dantelde denedin mi hiç, denemek lazım iyi fikir vallaaaa 🙂

  6. Banum,şimdi gördüm burayı yaaa,ne oluyor benim bloga hiç anlamıyorum.
    Aşkım,sefalar getirdin buraya, çok sevindim.
    Abajura bende bitiyorum da, uzun sürüyor arkadaşım,minik bir çiçek olsa her gün yapayım,ellerim delindi ve ara verdim iğneye ama gene boş değilim,olamamda nakış işliyorum bu aralar….Anlıyacağın iğne beni bırakmıyor.
    Yumurta akını sevdim, bayağı sertleştiriyor,dantelde denemedim,sen diyene kadar aklıma gelmedi inan.Sağol Banum,sergilik kadar biriktiler ama daha çoğaltmam gerek.Kendi örneklerime ben de bakarak çıkartıyorum, birde ilk yaptıklarımdan ayrılamıyorum….Öptüm,teşekkürler.

Yorum bırakın